Pepino

Przedstaw się naszej społeczności, napisz kilka słów o sobie, kim jesteś, co robisz i co cię tu sprowadza. Napisz cokolwiek chcesz na swój temat a my Cię radośnie powitamy :)
Regulamin forum
1. Jako temat wpisz tylko swój NICK :)

2. Przedstaw się pozostałym członkom forum, napisz co lubisz robić czym się interesujesz, co Cię tu sprowadza i jaki alkohol najbardziej lubisz produkować:) Tutaj możecie pisać o sobie dosłownie wszystko na co macie ochotę.

3. Jeśli masz zamiar tylko napisać np. "Witam, nazywam się .... " to daruj sobie.

4. Multikonta - kasujemy i banujemy
Awatar użytkownika

Autor tematu
piotr.pielak
Nowy Członek Forum
Posty: 0
Rejestracja: piątek, 9 sie 2019, 23:38

Post autor: piotr.pielak »

Dzień dobry, cześć i czołem :-) Na co dzień jestem fotografem. Od jakiegoś czasu produkuję nalewki i wódki z powierzonego spirytusu. Eksperymentuje z owocami , ale też z proporcjami i recepturami. Niektóre wychodzą fajne inne mniej fajne. Lubie mocny, czysty alkohol, ale łagodny, bez bimbrowych aromatów, nie słodki, ale z wyczuwalnymi nutami, posmakiem. Najlepsza dla mnie jest wódka smakowa zrobiona przez siebie, ze spirytusu... Od jakiegoś czasu zwracam uwagę co i jak piję, głównie ze względu na samopoczucie dnia następnego. Żadne Whisky , Rumy czy burbony już mnie nie interesują, od kiedy odkryłem dobrodziejstwo spirytusu... Chciałbym zgłębić wiedzę gorzelnika, myślę że może mi się to kiedyś przydać...Może zatrudnię się w gorzelni ;) :)
promocja
online
Awatar użytkownika

Doody
3500
Posty: 3836
Rejestracja: czwartek, 20 paź 2016, 20:04
Krótko o sobie: Degustator z powołania :-)
Ulubiony Alkohol: DIY
Status Alkoholowy: Producent Domowy
Lokalizacja: południowa Wielkopolska
Podziękował: 283 razy
Otrzymał podziękowanie: 463 razy
Re: Pepino

Post autor: Doody »

Witaj Piotrku i powodzenia :ok:
Pozdrawiam
Darek
Awatar użytkownika

Góral bagienny
2500
Posty: 2918
Rejestracja: środa, 6 mar 2019, 20:40
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)