BażanciePióro

Przedstaw się naszej społeczności, napisz kilka słów o sobie, kim jesteś, co robisz i co cię tu sprowadza. Napisz cokolwiek chcesz na swój temat a my Cię radośnie powitamy :)
Regulamin forum
1. Jako temat wpisz tylko swój NICK :)

2. Przedstaw się pozostałym członkom forum, napisz co lubisz robić czym się interesujesz, co Cię tu sprowadza i jaki alkohol najbardziej lubisz produkować:) Tutaj możecie pisać o sobie dosłownie wszystko na co macie ochotę.

3. Jeśli masz zamiar tylko napisać np. "Witam, nazywam się .... " to daruj sobie.

4. Multikonta - kasujemy i banujemy

Autor tematu
BażanciePióro
Nowy Członek Forum
Posty: 0
Rejestracja: sobota, 23 lut 2019, 14:38

Post autor: BażanciePióro »

Witam. Jestem początkującym psotnikiem. Konto założyłem głównie po to żeby poszukać pomocy u ludzi którą znają się na rzeczy i będą w stanie mi pomóc. Szukalem odpowiedzi na wielu forach ale nikt nie spotkał się z podobnym problemem.
Otóż posiadam kega 50l w plaszczu olejowym od destylatorymiedziane i dziś podczas rozgrzewania go z nastawem z melasy i cukru trzcinowego musiałem przerwać proces już przy 40stopniach w kotle.
Powodem był biały gryzący dym unoszący się z wlewu oleju. Keg był używany dopiero po raz drugi i za pierwszym razem nic takiego nie miało miejsca. Wlany olej jest przeznaczony do urządzeń grzewczych. Jest to term oil 6. Zapach spalenizny wydobywajacy się z wlewu byl wyczuwalny chwilę po podłączeniu grzalek i z czasem tylko wzrastał.
Czy może być to wina grzałek które były ustawiona na moc maksymalna podczas rozgrzewania czyli 2x2000wat? Jesli spotkaliscie się z czymś podobnym proszę o pomoc
Awatar użytkownika

JasnyPierun
100
Posty: 130
Rejestracja: wtorek, 25 gru 2018, 17:40
Krótko o sobie: Jestem sobą. Lubie wypić ale z umiarem a to o czym piszę tu na forum to tylko fantazja.
Ulubiony Alkohol: Driny
Status Alkoholowy: Popijacz Okazyjny
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Podziękował: 15 razy
Otrzymał podziękowanie: 2 razy
Re: BażanciePióro