jak zrobic zacier z kukurydzy ??? oto jest pytanie

Technologia słodowania, zacieranie ziarna. Przepisy na zaciery ziemniaczane.
Awatar użytkownika

Autor tematu
smoltrix
100
Posty: 114
Rejestracja: sobota, 15 lis 2008, 17:53
Krótko o sobie: Jestem jaki jestem.
Ulubiony Alkohol: Piwo, Bimberek, Wino ( tylko wytrawne)
Otrzymał podziękowanie: 11 razy

Post autor: smoltrix »

Witam wszystkich kolegów i koleżanki po fachu. Jestem początkującym pędzi bimbrem
i chciałbym zasięgnąć waszej rady jak zrobić trunek z kukurydzy??? I jak przygotować zacier ( posiadam beczkę 120l ) chciałbym uzyskać około 80 l zacieru już po odciągnięciu ( posiadam 50 l aparaturę destylacyjną - keg nierdzewny grzany grzałką na termostacie , węzę spożywcze z allegro,odstojnik z termos nierdzewnego, chłodnica szklana) Zrobiłem już jeden wsad z winogron, i jak na pierwszy raz porostu Bajka. Jednak marzy mi się zrobić
ambrozje z kukurydzy taką słodziutką samą w sobie :). Proszę o rady i wskazówki. Widziałem oczywiście przepis na stronie serwisu na spiryt z kukurydzy Lwów 1854. Ale to przerasta moje możliwości. Czy da się prościej????
Ciężką pracą i wytrwałością do celu!Co nas nie zabije to wzmocni.
alembiki
Awatar użytkownika

Juliusz
1050
Posty: 1066
Rejestracja: środa, 10 wrz 2008, 16:28
Krótko o sobie: Amator alkoholniarz, ciekawy.
Ulubiony Alkohol: Whiskey.
Status Alkoholowy: Drinker
Lokalizacja: Australia
Podziękował: 82 razy
Otrzymał podziękowanie: 128 razy
Re: jak zrobic zacier z kukurydzy ??? oto jest pytanie

Post autor: Juliusz »

No to jest pytanie... ale tu (patrz na link niżej) jest odpowiedź tyle, że może nie jest taka prosta jak się spodziewasz. Trunki z ziarna nie są łatwe do produkcji ale wyniki są... :poklon; wyśmienite:

http://alkohole-domowe.com/forum/viewto ... ?f=2&t=212

Powodzenia. Ja jeszcze nie robiłem ale już niedlugo...

Juliusz
Moją pasją są suwaki logarytmiczne jednostronne
Awatar użytkownika

Autor tematu
smoltrix
100
Posty: 114
Rejestracja: sobota, 15 lis 2008, 17:53