Wojtek231

Przedstaw się naszej społeczności, napisz kilka słów o sobie, kim jesteś, co robisz i co cię tu sprowadza. Napisz cokolwiek chcesz na swój temat a my Cię radośnie powitamy :)
Regulamin forum
1. Jako temat wpisz tylko swój NICK :)

2. Przedstaw się pozostałym członkom forum, napisz co lubisz robić czym się interesujesz, co Cię tu sprowadza i jaki alkohol najbardziej lubisz produkować:) Tutaj możecie pisać o sobie dosłownie wszystko na co macie ochotę.

3. Jeśli masz zamiar tylko napisać np. "Witam, nazywam się .... " to daruj sobie.

4. Multikonta - kasujemy i banujemy

Autor tematu
Wojtek231
5
Posty: 8
Rejestracja: niedziela, 14 wrz 2014, 14:09
Krótko o sobie: Skromny winiarz i bimbrownik
Ulubiony Alkohol: wino aroniowo-jabłkowe i nalewki
Status Alkoholowy: Popijacz Okazyjny

Post autor: Wojtek231 »

Witam Wszystkich bardzo serdecznie

Mam 24 lat, jestem student chemii, produkuje wina, bimber oraz nalewki.
Wino robię już od 6 lat sukcesywnie zwiększając ilości, bimber gdzieś tak 2 lat z czego od roku bardziej poważnie.
Produkcja nalewek jest bardziej eksperymentalna, robię małe ilości tylko na testy. Większym zainteresowaniem cieszą się 2 likiery produkowane przez mnie czyli likier czekoladowy i z masy korówkowej.
W produkcji bimbru stawiam głównie nacisk na zapach i smak, nie lubię jak śmierdzi i szczypie w język aż drętwieje.
Do produkcji używam 2 zestawów: Pierwszy to izolowany keg z 2x2kW grzałką oraz prostą miedzianą kolumną, drugi zestaw to 5l szklana kolba kulista, grzanie to łaźnia olejowa na kuchence elektrycznej oraz szklane chłodnice zwrotne wypełnione szklanymi rurkami (służą jako kolumna) posiadam również kolumne vigreux, lecz na razie jest uszkodzona (pękł szlif).

Forum czytam kiedy mam wolną chwilę, a niedawno nawet zebrałem się na odwagę napisać 1-szy post.
koncentraty wina
Awatar użytkownika

radius
7000
Posty: 7298
Rejestracja: sobota, 23 paź 2010, 16:20
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
Ulubiony Alkohol: Swój własny