Zakresy temperatur na sterowniku

Deflegmatory, odstojniki, zawory, filtry...

Autor tematu
daniel.sikorski
2
Posty: 2
Rejestracja: wtorek, 20 lis 2018, 08:53

Post autor: daniel.sikorski »

Witam
Jestem początkującym i szukając na forum odpowiedzi mam dużo niejasności dlatego chciałem spytać jakie macie zakresy temperatur wprowadzone do sterownika.
Dokładnie chodzi mi o wartości temperatur na kegu, 10 półce oraz na głowicy.
Moje temperatury chciałem zastosować na sprzęciku :
Keg 30 l
20 cm sprężynki miedziane
120 cm zmywaki
Głowica aabratek

Sterownik MSR Bolecki
promocja
Awatar użytkownika

psotamt
1150
Posty: 1185
Rejestracja: niedziela, 19 mar 2017, 20:59
Krótko o sobie: Żałuję tylko, że tak późno zacząłem smakować własne wyroby...
Ulubiony Alkohol: Zbożowy
Status Alkoholowy: Destylator
Lokalizacja: Mazowsze
Podziękował: 177 razy
Otrzymał podziękowanie: 394 razy
Re: Zakresy temperatur na sterowniku

Post autor: psotamt »

daniel.sikorski pisze:...jakie macie zakresy temperatur wprowadzone do sterownika.
Sterownik nie reguluje temperatury. A wartości jakie pokazują termometry w trzech miejscach o które pytasz, są zależne od procesu, nie od wysterowania. Temperatura w kotle zależy od zawartości alkoholu we wsadzie, na 10 półce tylko i wyłącznie od ciśnienia otoczenia, a na głowicy od ilości alkoholu w oparach. Wszystkie trzy zaś podlegają ciśnieniu otoczenia w jakim pracuje kolumna. Sterownikiem nie reguluje się ich. Możesz pracować z mocą 1000 W, 1500 W lub 2500W, a przy prawidłowo prowadzonym procesie te temperatury nie zmienią się.
Zabieranie bogatym i dawanie biednym pozbawia jednych i drugich motywacji do pracy.

Autor tematu
daniel.sikorski
2
Posty: 2
Rejestracja: wtorek, 20 lis 2018, 08:53
Re: Zakresy temperatur na sterowniku

Post autor: daniel.sikorski »

Może źle sformułowałem pytanie. Jakie progi alarmowe ( min/max) brać pod uwagę. Np. Czy temp. 100 stC na keg to może być max temp ?
Awatar użytkownika

psotamt
1150
Posty: 1185