Dziwne wybuchy w buforze??

Temat rozwiązany

Autor tematu
użytkownik usunięty

Post autor: użytkownik usunięty »

Ktoś ma jakiś pomysł czym spowodowane są takie wybuchy w buforze?
Na początku destylacji raz na dwie minuty a w połowie destylacji jak na filmiku.
https://youtu.be/Oo8xV3I4rzw
Ostatnio zmieniony środa, 5 gru 2018, 10:01 przez Qba, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika

jatylkonachwile
550
Posty: 595
Rejestracja: poniedziałek, 13 wrz 2010, 18:24
Krótko o sobie: Główny projektant i konstruktor elektrohydrogumonapawarki z podczepem pod termobululator.
Status Alkoholowy: Wynalazca
Lokalizacja: Ziemia
Podziękował: 8 razy
Otrzymał podziękowanie: 44 razy
Kontakt:
Re: Dziwne wybuchy??

Post autor: jatylkonachwile »

Mój pomysł to że gdzieś robi ci się korek co chwilę który puszcza i powoduję nagłą acz niewielką zmianę ciśnienia a co za tym idzie i wrzenie płynu. Nie mam doświadczenia z buforem, tak tylko pomyślałem.
Awatar użytkownika

9kaczor6
150
Posty: 157
Rejestracja: środa, 14 paź 2015, 15:14
Ulubiony Alkohol: Bimber
Status Alkoholowy: Student Bimbrologii
Podziękował: 60 razy
Otrzymał podziękowanie: 6 razy
Re: Dziwne wybuchy??

Post autor: 9kaczor6 »

Ostatnio był podobny temat, jednak bez odpowiedzi z tego co pamiętam. Zaciekawiło mnie to ponieważ też planuje zakup bufora.. Również czekam na wypowiedź kogoś kto użytkuje bufor, czy to normalne i czy nie trzeba się tego obawiać...

prolog1975
450
Posty: 472
Rejestracja: środa, 3 sie 2016, 08:38
Podziękował: 57 razy
Otrzymał podziękowanie: 85 razy
Re: Dziwne wybuchy??

Post autor: prolog1975 »

Mało tej cieczy w buforze jak na połowę destylacji. Chyba, że tak jest wykonany przelew na dolnym zakresie wziernika. Może trzeba przełożyć wypełnienie i będzie dobrze jeśli moc faktyczna jest dobrana do kolumny.

Szlumf
2000
Posty: 2379
Rejestracja: czwartek, 9 maja 2013, 22:40
Podziękował: 629 razy
Otrzymał podziękowanie: 583 razy
Re: Dziwne wybuchy??

Post autor: Szlumf »