Duży zestaw....

Porywanie cieczy z kotła, dziwny smak i zapach destylatu oraz wszelkie inne problemy związane z destylacją...

Autor tematu
zojsan
5
Posty: 6
Rejestracja: niedziela, 10 maja 2015, 18:40

Post autor: zojsan »

Witam wszystkich...
Jestem nowicjuszem w psoceniu ale czynnym czytelnikiem forum i na podstawie tej wiedzy
Mój potwór został ukończony... :bicz:
Zbiornik;
2 x keg 50 litrów zespawane że sobą jeden na drugim grubo ocieplone
Grzałki 3x 2KW
Kolumna;
Rura 80mm ocieplona
Czujniki temperatury zbiornik, 10 półka, odbiór OLM, odbiór LM
Licząc od dołu
0.5 m sprężynki miedziane
1.5 m sprężynki KO
Wstawka OLM
Latarnia
0.5 m sprężynki KO
Głowica LM
Pierwszy temat to chyba za mała moc, bo nie mogę zalać kolumny (rozumiem że jeśli byłoby wszystko ok to zalanie zobaczę w latarni mimo wysokości 2 metry od beczki).
Drugi temat to stabilizacja.
Nawet przy długiej (nawet 2 godziny) stabilizacji temperatury oscylują ok
75.5°C na 10 półce
73.3°C na OLM
71°C na LM
Najciekawsze jest to że to co cieknie z rurki jest według mnie 7/10
Czy mimo tak wysokiej kolumny temperatury powinny zbliżyć się mocniej ku sobie....???
Proszę kolegów o krytykę... :poklon;
Ostatnio zmieniony niedziela, 11 lis 2018, 20:14 przez inblue, łącznie zmieniany 1 raz.
koncentraty wina

PETER29
850
Posty: 897
Rejestracja: piątek, 18 lut 2011, 16:28
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
Ulubiony Alkohol: Czysta i browar
Status Alkoholowy: Starszy Dziobomocznik
Lokalizacja: ŚLĄSKIE
Podziękował: 18 razy
Otrzymał podziękowanie: 104 razy
Re: Duży zestaw....

Post autor: PETER29 »