Projekt do budowy

Pomysły na destylatory - do konsultacji.

Autor tematu
kily
5
Posty: 6
Rejestracja: sobota, 29 wrz 2018, 01:57
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
Ulubiony Alkohol: wódka, bimber, piwo
Status Alkoholowy: Producent Domowy
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: kily »

Witam doświadczonych użytkowników tegoż forum.
Jestem laikiem który dopiero rozpoczyna przygodę z robieniem trunków w domowym zaciszu. Sporo czasu poświęciłem na czytanie różnych wątków, ale nadal mam wątpliwości i spory mętlik w głowie.
Obecnie korzystam z pożyczonego sprzętu, bardzo prostego, ale cały czas chodzi mi po głowie swój własny destylator. I właśnie dlatego mam kilka pytań.
Interesowałby mnie taki sprzęcik na zdjęciu. Co chciałbym z niego uzyskać? Mam swój sad, więc w grę wchodzą owocowe trunki, ale głównie nastawiam się na spiryt z cukru. Co sądzicie o takim sprzęcie?? Do poprawienia na pewno będzie wlew. Musi być szerszy, myślałem nad złączem TC min. 104mm. I na dzień dzisiejszy bez chodnicy Liebiga. Jakieś inne poprawki?? Mile widziane każde sugestie.
aabratek.jpg
Teraz moje pytanie: Czy taki sprzęt zrobić samemu czy może zlecić zrobienie go komuś np. z tegoż forum??
Lubię majsterkować i odpowiedni sprzęt do wykonania posiadam. Zrobiłem też wstępny kosztorys. Nie chodzi o samą cenę tylko o to że osoba bądź firma ma pewnie ceny hurtowe na materiał a przynajmniej tańsze niż ja kupując wszystko z allegr.... z kosztami przesyłki włącznie. Chodzi mi głównie o różnice w cenie miedzy wykonaniem samemu a kupnem gotowca. Wykonanie samemu wyjdzie pewnie mniej i do tego dojdzie jeszcze satysfakcja z jej wykonania samemu, czego nie da się w żaden sposób wycenić. Ale czy gra warta świeczki??

Z góry dziękuje za każdą odpowiedź, sugestie i rady.
Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
alembiki
Awatar użytkownika

zzibii
250
Posty: 295
Rejestracja: niedziela, 18 paź 2009, 12:48
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Podziękował: 18 razy