Konrad.Gacek

Przedstaw się naszej społeczności, napisz kilka słów o sobie, kim jesteś, co robisz i co cię tu sprowadza. Napisz cokolwiek chcesz na swój temat a my Cię radośnie powitamy :)
Regulamin forum
1. Jako temat wpisz tylko swój NICK :)

2. Przedstaw się pozostałym członkom forum, napisz co lubisz robić czym się interesujesz, co Cię tu sprowadza i jaki alkohol najbardziej lubisz produkować:) Tutaj możecie pisać o sobie dosłownie wszystko na co macie ochotę.

3. Jeśli masz zamiar tylko napisać np. "Witam, nazywam się .... " to daruj sobie.

4. Multikonta - kasujemy i banujemy
Awatar użytkownika

Autor tematu
konrad.gacek
2
Posty: 3
Rejestracja: niedziela, 14 paź 2018, 09:25

Post autor: konrad.gacek »

Witam
Mam na imię Konrad jestem ze Śląska, z zawodu kucharz pracuje na magazynie. Jestem amatorem w tej dziedzinie kupiłem sobie mały zestaw 15l desta z 2 odstojnikami, wiadro na zacier ok 50l myślałem o bimberku z ryżu aczkolwiek mam dużo jabłek coś tam gruszek jeszcze pozostałości winogrona jakieś porady dla nowego?
O to ten zestawik https://allegro.pl/destylator-15-l-szyb ... 96314.html

Pozdrawiam Serdecznie każdego :)
Ostatnio zmieniony niedziela, 14 paź 2018, 10:07 przez manowar, łącznie zmieniany 1 raz.
promocja

sq8wga
50
Posty: 66
Rejestracja: piątek, 26 sie 2016, 15:41
Otrzymał podziękowanie: 14 razy
Re: Konrad.Gacek

Post autor: sq8wga »

Moja porada - najpierw poczytaj forum, a potem kupuj sprzęt. Jeśli możesz to zwróć to co kupiłeś.

Wysłane z telefonu
Ostatnio zmieniony niedziela, 14 paź 2018, 10:30 przez manowar, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika

jatylkonachwile
600
Posty: 601
Rejestracja: poniedziałek, 13 wrz 2010, 18:24
Krótko o sobie: Główny projektant i konstruktor elektrohydrogumonapawarki z podczepem pod termobululator.
Status Alkoholowy: Wynalazca
Lokalizacja: Ziemia
Podziękował: 8 razy
Otrzymał podziękowanie: 44 razy
Kontakt:
Re: Konrad.Gacek

Post autor: jatylkonachwile »