pasztecik

Przedstaw się naszej społeczności, napisz kilka słów o sobie, kim jesteś, co robisz i co cię tu sprowadza. Napisz cokolwiek chcesz na swój temat a my Cię radośnie powitamy :)
Regulamin forum
1. Jako temat wpisz tylko swój NICK :)

2. Przedstaw się pozostałym członkom forum, napisz co lubisz robić czym się interesujesz, co Cię tu sprowadza i jaki alkohol najbardziej lubisz produkować:) Tutaj możecie pisać o sobie dosłownie wszystko na co macie ochotę.

3. Jeśli masz zamiar tylko napisać np. "Witam, nazywam się .... " to daruj sobie.

4. Multikonta - kasujemy i banujemy

Autor tematu
pasztecik
1
Posty: 1
Rejestracja: środa, 11 kwie 2018, 23:32

Post autor: pasztecik »

Witam szanowne grono Fachowców,
od dwóch miesięcy wnikliwie studiuję informacje zawarte na forum i jestem pod niesamowitym wrażeniem informacji tu zawartych. Od dłuższego czasu bardzo ciekawił mnie proces psocenia i po licznych próbach z produkcją win, nalewek i piwa postanowiłem zgłębić i tę wiedzę tajemną tym bardziej że płyny nisko procentowe nie trafiają w moje gusta smakowe :D "Niestety" to przez Was szanowni forumowicze naraziłem się żonie, której zapowiedziałem inwestycję rzędu 350 zł na szybkowar z dodatkami, a po przeczytaniu kilku postów z tego forum kwota inwestycji wzrosła siedmiokrotnie :twisted: Udało mi się załagodzić sytuację argumentem, że nowy zakup jest idealnym przedmiotem edukacyjnym (moja córa właśnie przerabia w szkole stany skupienia) co ostatecznie zakończyło dyskusję. Obecnie jestem szczęśliwym posiadaczem kolumny Aabratek z katalizatorem wypełnionym sprężynkami miedzianymi, z większością dodatków w kegu 50 litrowym (docieplenie, nóżki, zawór spustowy i wlew). O przedłużonej kolumnie dostosowanej do dorobienia systemu obniżonego odbioru OVM lub OLM za namową Aabratka, regulatorem MSR i 4 czujnikami temperatury.