Czy dobrze wybrałem ?

Zbiór podstawowych wiadomości dla początkujących destylerów.

Autor tematu
feniks_34
10
Posty: 12
Rejestracja: wtorek, 3 sty 2017, 18:03

Post autor: feniks_34 »

Witam szanowne grono psotnicze.
Jestem nowy na forum, i w psoceniu jestem nowicjuszem. Robię winko na własny użytek, ale czas zabrać się za coś więcej.
I tutaj mam do was pytanie.
Przymierzam się do zakupu (budżet ok. 1500 PLN). Na początku myślałem o czymś takim: http://allegro.pl/destylator-keg-50-l-elektryczny-2-lacza-sms-120cm-i6025941282.html# , jednak czytając forum wybrałem to: http://allegro.pl/zestaw-aabratek-keg-50l-destylator-katalizator-sms-i6537226517.html#
Mam zamiar pracować przede wszystkim na cukrówce, ale również jakieś smakowe też będę psocił.
Powiedzcie, czy dobrze wybrałem, czy może coś innego byście zaproponowali. Oczywiście wybieram elektryczne psotne zestawy.

P.S. Życzę Wszystkim wszystkiego dobrego w Nowym Roku, odkrywania nowych smaków, szlifowania i dzielenia się z innymi wiadomościami z psocenia.
promocja

Zbynek80
750
Posty: 779
Rejestracja: środa, 26 gru 2012, 03:09
Podziękował: 19 razy
Otrzymał podziękowanie: 62 razy
Re: Czy dobrze wybrałem ?

Post autor: Zbynek80 »

Dobrze, że zapytałeś przed zakupem a nie po. Bo ten pierwszy sprzęt to raczej nie ta epoka i konstrukcja. Drugi zestaw ogólnie mógłby być, bo to taki prosty aabratek. Ale wymagałby kilku drobnych zmian. W tej kasie wziąłbym to http://stalowkasklep.pl/kolumna-aabratek-ka60g12-destylator-96-p-763.html lub troszkę dołożył i to http://stalowkasklep.pl/kolumna-aabratek-ka60p13-destylator-96-p-819.html Możesz ponegocjować cenę lub większy keg czy sms'y

Autor tematu
feniks_34
10
Posty: 12
Rejestracja: wtorek, 3 sty 2017, 18:03
Re: Czy dobrze wybrałem ?

Post autor: feniks_34 »

Dzięki za odpowiedź.
Ten pierwszy model niestety jest gazowy (ja chcę elektryczny), natomiast drugi przedstawiony przez Ciebie jest trochę za drogi (fajny ale drogi).
Awatar użytkownika

zielonka
900
Posty: 921