Nastaw fermentował 2 dni i stanął (drożdże)

Złomowisko, w którym będą skasowane posty.
Regulamin forum
Pełna zawartość tego działu widoczna tylko dla moderatorów i administratorów.
Awatar użytkownika

Autor tematu
secisz
10
Posty: 17
Rejestracja: poniedziałek, 25 sty 2010, 17:13
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
Ulubiony Alkohol: vódzia
Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
Lokalizacja: Dublin IRL

Post autor: secisz »

Witam wszystkich !!
Jestem początkujący w tym wspaniałym przedziale samowystarczalności.
Zrobiłem nastaw z pomarańczy i z jabłek. Zrobiłem go 4 dni temu, dodałem drożdże winiarskie po 2 dniach , w ciągu tych dni wszystko przebiegało książkowo tzn. bąbelkowanie i fermentacja , a teraz cisza i spokój nic się nie dzieje. Moje pytanko: czy wszystko gra? Jeżeli nic się nie dzieje ? Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony czwartek, 18 lut 2010, 21:58 przez Agneskate, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód: styl, ogonki, wielkie litery....
promocja
Awatar użytkownika

Zygmunt
5000
Posty: 5376
Rejestracja: czwartek, 7 maja 2009, 12:55
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowanie: 666 razy
Kontakt:
Re: fermentowało 2 dni i koneic ZACIER !!!!

Post autor: Zygmunt »

Po pierwsze- jeżeli tematu nie chcesz dalej oglądać w Śmietniku, to staraj się trzymać odpowiedniego stylu.

Po drugie: jaki był dokładny skład nastawu (bo to nie zacier)? Ile tam było cukru (może się skończył)? Masz cukromierz?

Po trzecie: dlaczego drożdże dałeś dopiero po 2 dniach? Czy wstawiłeś najpierw matkę drożdżową?
www.destylatorymiedziane.pl
"Zwykle jest tak, że im bardziej wóda śmierdzi drożdżami, pogonami i syfem, tym bardziej producent zasłania się "tradycją", "pracą w gorzelni" albo "dziadkiem bimbrownikiem"
Awatar użytkownika

Autor tematu
secisz
10
Posty: 17
Rejestracja: poniedziałek, 25 sty 2010, 17:13
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
Ulubiony Alkohol: vódzia
Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
Lokalizacja: Dublin IRL
Re: fermentowało 2 dni i koneic ZACIER !!!!