Psocenie w bloku

Porywanie cieczy z kotła, dziwny smak i zapach destylatu oraz wszelkie inne problemy związane z destylacją...
Awatar użytkownika

Calyx
1050
Posty: 1057
Rejestracja: środa, 26 lis 2008, 18:47
Krótko o sobie: Hobbysta :)
Ulubiony Alkohol: kazdy z polki "zrob to sam"
Status Alkoholowy: Gorzelnik
Lokalizacja: Las nad Pilica
Podziękował: 15 razy
Otrzymał podziękowanie: 158 razy

Post autor: Calyx »

klodek4 pisze:...Widzę że pełna konspiracja...
Blokers musi mieć "pomysły". :) A tak naprawdę to squo przestała marudzić, że chałupa capi jak balon "jabola" :D a przy okazji listonosz również nie wyniucha "psotodeo" :)

Pozdrawiam serdecznie :)
Calyx
Kiedy fikam, to jestem grafikiem, kiedy psocę, to jestem psotnikiem :)

pyskus
2
Posty: 2
Rejestracja: wtorek, 29 lip 2014, 14:44
Re: Psocenie w bloku

Post autor: pyskus »

Panowie macie jakieś pomysły jak rozwiązać szum wody? Jak zorientować się ile grzałek mogę maksymalnie podłączyć aby nie spalić instalacji? Bezpieczniki są dobrym wyznacznikiem?
Awatar użytkownika

Lootzek
850
Posty: 887
Rejestracja: środa, 19 wrz 2012, 00:23
Krótko o sobie: Psotnik, dłubacz i leń patentowany.
Status Alkoholowy: Destylator
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 97 razy
Otrzymał podziękowanie: 171 razy
Re: Psocenie w bloku

Post autor: Lootzek »

Ale szum wody w kranie, czy w odpływie? Bezpieczniki są niezłym wyznacznikiem, zakładając że nie były wymieniane na mocniejsze (czyli np. 20A zamiast 10A które powinno być). Najwięcej zależy od rodzaju instalacji miedź czy aluminiowa. 2 kW na fazę możesz wpinać w zasadzie w ciemno.

pyskus
2
Posty: 2
Rejestracja: wtorek, 29 lip 2014, 14:44
Re: Psocenie w bloku

Post autor: pyskus »