Czy mój aabartek jest poprawny

O budowie destylatorów wszystko. Jak zbudować dobry sprzęt? Jakich materiałów użyć? Jak to połączyć w całość? To i wiele więcej...

Autor tematu
Groszu93
20
Posty: 28
Rejestracja: niedziela, 14 wrz 2014, 21:53
Krótko o sobie: Jestem początkującym hobbistom
Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków

Post autor: Groszu93 »

Wiecie jak wasze rady niektóre pomagają ! Chciałem tą moją miedz wyczyścić i zrobiłem jak mówiliście w kwasku cytrynowym ją wymoczyłem to miedz jest czyściejsza niż nowa :D a woda jak wylewałem z niej to była niebieska jak denaturat.
Wszystko już mam przygotowane do spawania. Zrobiłem tak jak kolego lesgo58 radziles ale również innych kolegów informacje też bardzo mi pomogły. Wymoczylem również te moje sprezynki miedziane co pójdą w katalizator i przyznam że wasze rady aby dodać kwasu cytrynowego w celu oczyszczenia miedzi pomogły tak ze aż zdziwiony byłem bo miedź teraz aż się błyszczy :-D powiedzcie mi jedynie jak często ten zabieg powinnem robić żeby sprezynki były w dobrej formie i robiły swoje?
promocja

Autor tematu
Groszu93
20
Posty: 28
Rejestracja: niedziela, 14 wrz 2014, 21:53
Krótko o sobie: Jestem początkującym hobbistom
Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
Re: Czy mój aabartek jest poprawny

Post autor: Groszu93 »

Mam pytanie dotyczące zaworu do OVM czy taki iglicowy (chyba taki jak do grzejników to jest) będzie dobry czy dać normalnie zwykły kulowy zawór ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika

Wald
2500
Posty: 2591
Rejestracja: środa, 17 lut 2010, 20:05
Krótko o sobie: Dłubek -mechanik "złota rączka".
Ulubiony Alkohol: do 20%
Status Alkoholowy: Miodosytnik
Podziękował: 21 razy
Otrzymał podziękowanie: 260 razy
Re: Czy mój aabartek jest poprawny

Post autor: Wald »

Zwykły, kulowy. OVM potrzebuje swobodnego przepływu, niewielkiego, ale nie może się przeciskać "na siłę".
Nie oszczędzaj na specjalne okazje. Dziś jest ta specjalna!

W_TG
600