Czy mój aabartek jest poprawny

O budowie destylatorów wszystko. Jak zbudować dobry sprzęt? Jakich materiałów użyć? Jak to połączyć w całość? To i wiele więcej...

Autor tematu
Groszu93
20
Posty: 28
Rejestracja: niedziela, 14 wrz 2014, 21:53
Krótko o sobie: Jestem początkującym hobbistom
Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków

Post autor: Groszu93 »

rysunek.jpg