Aparatura

Temat dla tych, którzy chcą zbudować, bądź zakupić, kompletne urządzenia.
Awatar użytkownika

Autor tematu
Masta
10
Posty: 17
Rejestracja: środa, 5 lis 2008, 21:12

Post autor: Masta »

Witam!
Mam do was pytanie, a zarazem prośbę.
Jestem amatorem i chciałbym zacząć pędzić tą magiczną miksturę zwaną "bimbrem" :ok:

Mam problem bo nie wiem jak mam się do tego zabrać.
Co do kupna sprzętu mógłbym go zamówić na allegro.
Prosiłbym o wasze rady i instrukcje.

Pozdrawiam.

clapus
150
Posty: 187
Rejestracja: sobota, 1 lis 2008, 00:42
Otrzymał podziękowanie: 9 razy
Re: Aparatura

Post autor: clapus »

Witam.
Generalnie jest wiele sposobów na destylacje zacieru. Najbardziej polecałbym budowę czegoś takiego http://alkohole-domowe.com/bimber/desty ... eflux.html oczywiście z kega (łatwo go przerobić) albo http://www.alkohole-domowe.com/forum/vi ... ?f=21&t=70 . Lepiej robic sprzet samemu bo wiesz w 100% co masz.

A jak Ci nie zalezy na jakosci to podlacz węzyk silikonowy do czajnika i tez bedzie fajnie ;P
Jak będziesz miał bardziej szczególowe pytania, pisz!.

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika

Autor tematu
Masta
10
Posty: 17
Rejestracja: środa, 5 lis 2008, 21:12
Re: Aparatura

Post autor: Masta »

Wielkie Dzieki za odpowiedz.
Głównie chodzi mi o zakup sprzętu.
Nie stać mnie jak na razie na robienie sprzeciora za 600 zl.
Chce wybudowac fajny latwy i przyjemny sprzet, mozliwosciami domowymi.
Oczywiscie zalezy mi takze na jakosci.

Chodzi mi o sprzet typu garnek, spirala, rurka sylikonowa ( sam nie wiem czy cos jeszcze wiecej jest potrzebne).

Prosze was o pomoc a raczej rade jaki sprzet wybrac, najlepiej z allegro.

Jeśli miał by ktoś czas, cheć porozmawiać na skype,TeamSpeak chcialbym zadać parę pytań.

Pozdrawiam. :ok:

clapus
150
Posty: 187
Rejestracja: sobota, 1 lis 2008, 00:42
Otrzymał podziękowanie: 9 razy
Re: Aparatura

Post autor: clapus »

a o jakim sprzęcie z allegro mówisz?

clapus
150
Posty: 187
Rejestracja: sobota, 1 lis 2008, 00:42