Piwo miodowe

Wszelkie przepisy na piwa domowe

Autor tematu
wloczykiju
2
Posty: 3
Rejestracja: niedziela, 15 lis 2009, 20:43

Post autor: wloczykiju »

Witam.
Kilka lat temu próbowałem piwa miodowego, które zresztą bardzo mi przypadło do gustu, i chciałbym zapytać czy któryś z szanownych Kolegów ma jakiś ciekawy, sprawdzony przepis i ewentualne uwagi.
alembiki
Awatar użytkownika

Calyx
1050
Posty: 1057
Rejestracja: środa, 26 lis 2008, 18:47
Krótko o sobie: Hobbysta :)
Ulubiony Alkohol: kazdy z polki "zrob to sam"
Status Alkoholowy: Gorzelnik
Lokalizacja: Las nad Pilica
Podziękował: 15 razy
Otrzymał podziękowanie: 158 razy
Re: Piwo miodowe

Post autor: Calyx »

Kiedy fikam, to jestem grafikiem, kiedy psocę, to jestem psotnikiem :)
Awatar użytkownika

Zygmunt
5000
Posty: 5374
Rejestracja: czwartek, 7 maja 2009, 12:55
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowanie: 664 razy
Kontakt:
Re: Piwo miodowe

Post autor: Zygmunt »

A ze sklepowych polecam piwo Ciechan Miodowe- jest wyśmienite :)
www.destylatorymiedziane.pl
"Zwykle jest tak, że im bardziej wóda śmierdzi drożdżami, pogonami i syfem, tym bardziej producent zasłania się "tradycją", "pracą w gorzelni" albo "dziadkiem bimbrownikiem"
Awatar użytkownika

pietek
10
Posty: 19
Rejestracja: wtorek, 10 lis 2009, 19:57
Ulubiony Alkohol: Piwo
Status Alkoholowy: Popijacz Okazyjny
Lokalizacja: Brzeg
Re: Piwo miodowe

Post autor: pietek »

Kolego Zygmunt mam pytanko : Gdzie takie piwko można dostać , bo też mam na nie chrapkę . Ogólnie to chodzi mi o supermarkety itp. Bo wiadomo że w Ciechanowie jest dostępne Pozdrawiam
Popijać ??? , po co przecież człowiek składa się z 70% z wody
Awatar użytkownika

Zygmunt
5000
Posty: 5374
Rejestracja: czwartek, 7 maja 2009, 12:55
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowanie: 664 razy
Kontakt:
Re: Piwo miodowe

Post autor: Zygmunt »