PiotrKa

Przedstaw się naszej społeczności, napisz kilka słów o sobie, kim jesteś, co robisz i co cię tu sprowadza. Napisz cokolwiek chcesz na swój temat a my Cię radośnie powitamy :)
Regulamin forum
1. Jako temat wpisz tylko swój NICK :)

2. Przedstaw się pozostałym członkom forum, napisz co lubisz robić czym się interesujesz, co Cię tu sprowadza i jaki alkohol najbardziej lubisz produkować:) Tutaj możecie pisać o sobie dosłownie wszystko na co macie ochotę.

3. Jeśli masz zamiar tylko napisać np. "Witam, nazywam się .... " to daruj sobie.

4. Multikonta - kasujemy i banujemy

Autor tematu
PiotrKa
5
Posty: 6
Rejestracja: wtorek, 12 paź 2021, 08:10
Podziękował: 5 razy

Post autor: PiotrKa »

Witam, jestem bardzo początkującym domowym winemakerem. To mój pierwszy sezon. Pracuję w IT i w tym też czuję się mocno, lecz domowa produkcja wina okazuje się ciekawym doświadczeniem którego chciałbym spróbować. Zarejestrowałem się by upewnić się czy wiedza którą do tej pory zebrałem jest prawidłowa oraz by zaczerpnąć kolejną dawkę przydatnych informacji ponieważ jak widzę temat jest baaaardzo zawiły.
koncentraty wina

użytkownik usunięty
Re: PiotrKa

Post autor: użytkownik usunięty »

Serwus.
Chętnie skorzystam z twojej wiedzy bo jak klasyk powiada - specem nie jestem a i winiarz ze mnie marny.
Moje winko z brzoskwiń, zlewane dwukrotnie, odfermentowalo do 0blg. W 10l balonie stoi doslodzone do ok.1,5blg. Nie pracuje. Ładnie surowiec czuć, lekko rozgrzewa ale mętne w pyte.
Zastanawiam się nad klar- zyme.
Pozdrawiam i życzę dobrej lektury :ok:
Awatar użytkownika

Doody
3500
Posty: 3805
Rejestracja: czwartek, 20 paź 2016, 20:04
Krótko o sobie: Degustator z powołania :-)
Ulubiony Alkohol: DIY
Status Alkoholowy: Producent Domowy
Lokalizacja: południowa Wielkopolska
Podziękował: 283 razy
Otrzymał podziękowanie: 459 razy
Re: PiotrKa

Post autor: Doody »

Witaj Piotrku i powodzenia :ok:
Pozdrawiam
Darek
Awatar użytkownika

jakis1234
2500
Posty: 2538