Najemnik6

Przedstaw się naszej społeczności, napisz kilka słów o sobie, kim jesteś, co robisz i co cię tu sprowadza. Napisz cokolwiek chcesz na swój temat a my Cię radośnie powitamy :)
Regulamin forum
1. Jako temat wpisz tylko swój NICK :)

2. Przedstaw się pozostałym członkom forum, napisz co lubisz robić czym się interesujesz, co Cię tu sprowadza i jaki alkohol najbardziej lubisz produkować:) Tutaj możecie pisać o sobie dosłownie wszystko na co macie ochotę.

3. Jeśli masz zamiar tylko napisać np. "Witam, nazywam się .... " to daruj sobie.

4. Multikonta - kasujemy i banujemy

Autor tematu
najemnik6
Nowy Członek Forum
Posty: 0
Rejestracja: niedziela, 8 maja 2022, 20:03

Post autor: najemnik6 »

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem początkujący i zainteresowałem się destylacją po zakupie DE50 MID auto jako prezent urodzinowy dla mojego taty. Razem próbujemy cos działać, niestety bez spektakularnych efektów i właśnie to jest powodem dlaczego zdecydowałem się założyć konto na forum. Na wstępie zaznaczam, że od najmłodszych lat mieszkam za granicą, dokładniej w Szwecji. Proszę o wyrozumiałość jeżeli chodzi o moją pisownie a w szczególności o używanie polskich znaków. Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 9 maja 2022, 07:42 przez Qba, łącznie zmieniany 1 raz.
alembiki
Awatar użytkownika

jakis1234
2500
Posty: 2587
Rejestracja: sobota, 30 lip 2016, 16:57
Ulubiony Alkohol: Zależy od nastroju i dostępności.
Status Alkoholowy: Winiarz
Podziękował: 236 razy
Otrzymał podziękowanie: 453 razy
Re: Najemnik6

Post autor: jakis1234 »

najemnik6 pisze: Jestem początkujący i zainteresowałem się destylacją po zakupie DE50 MID auto jako prezent urodzinowy dla mojego taty.
Witaj na forum i wyjaśnij jaki masz problem.
Pozdrawiam z opolskiego.

Autor tematu
najemnik6
Nowy Członek Forum
Posty: 0
Rejestracja: niedziela, 8 maja 2022, 20:03
Re: Najemnik6

Post autor: najemnik6 »