Gdzie zakupić najlepszy sprzęt do produkcji domowej? Linki do stron, które warto odwiedzić w poszukiwaniu sprzętu.

Autor tematu
Prezes88
2
Posty: 3
Rejestracja: niedziela, 19 sty 2020, 22:55
Załączniki
MalinowyNos.pl - problem ze zwrotem kasy

Postautor: Prezes88 » wtorek, 25 lut 2020, 11:04

Witam,
Chciałbym się podzielić swoimi doświadczeniami ze sklepem internetowym MalinowyNos.pl , mam nadzieję, że bedzie to przestroga dla reszty. Zamówiłem u nich destylator jakoś w grudniu, po czym na początku lutego dowiaduje się, że po dwóch miesiącach jednak nie są w stanie wykonać danego destylatora i muszą anulować zamówienie...Rozumiem, zdarza się - sytuacje losowe. Szkoda, że potrzebowali na decyzję dwóch miesięcy, bo w tym czasie mogłem zamówić maszynę gdzieś indziej. Cyrk rozpoczyna się dopiero w tym momencie - zwrot kasy. I tutaj istna katastrofa. Reklamacja zgłoszona 7 lutego, do dzisiaj ani kasy ani odpowiedzi. Dzwonie tam codziennie i tylko słyszę od Pani konsultantki " Przelew własnie dzisiaj wyszedł" , " zaraz się tym zajmiemy " , " obiecuje, że dzisiaj to zostanie zrobione" itd. Takie przemiłe rozmowy prowadzę już od tygodnia i codziennie słyszę, że "oddzwonimy do Pana za momencik, tylko skontaktuje się z szefem " I cisza w eterze. Na prośbę kontaktu z szefem, okazuje się, że to nie możliwe i ona " nie wie jak się z nim skontaktować " . Na maila też nie odpisują. Cyrk na kółkach.
O destylator się nie martwię, bo poczytałem forum i zamówiłem u Franzmastera , ale jak od nich odzyskać kasę bez sądu to nie mam pojęcia.
Śmiech nie firma - szef to jakiś przestraszony koleś który ma w dupie dobre imię firmy i nie potrafi się zająć takimi przypadkami osobiście, mimo wielokrotnych próśb kontaktu.
NIE POLECAM Z CAŁEGO SERDUCHA - oszuści i tyle.

P.s. Szkoda ,że pierwszy mój post na forum o takiej przykrej treści, następne będą weselsze :)
Ostatnio zmieniony wtorek, 25 lut 2020, 15:54 przez Qba, łącznie zmieniany 1 raz.

 Rabaty dla użytkowników forum AD w sklepie po podaniu loginu z forum!

Merkor
50
Posty: 71
Rejestracja: piątek, 26 paź 2018, 20:46
Załączniki
Re: MalinowyNos.pl - problem ze zwrotem kasy

Postautor: Merkor » wtorek, 25 lut 2020, 16:04

A teraz, żeby nie być gołosłownym zapodaj jakieś dowody, nagranie, email czy cokolwiek innego co potwierdzi twoje słowa. Niczego nie sugeruję ale sam autor potwierdził, że to jego pierwszy post.

Awatar użytkownika

pulse86
30
Posty: 38
Rejestracja: środa, 5 lis 2014, 21:16
Załączniki
Re: MalinowyNos.pl - problem ze zwrotem kasy

Postautor: pulse86 » wtorek, 25 lut 2020, 16:22

Witam

Nie znam nowego kolegi, lecz potwierdzam jego słowa. Byłem jednym z wykonawców sprzętu dla tej firmy. Niestety zmuszeni zostaliśmy do rezygnacji we współpracy z ową firmą. Powód jak wyżej brak płatności i korekty faktur.
Nie jest prawdą iż zlecenie nie mogło być zrealizowane.

Bardzo nam przykro iż spotkało to nowego użytkownika forum. Nie mieliśmy jednak na to wpływu.
Kolumny rektyfikacyjne: https://allegro.pl/uzytkownik/pulse86?bmatch=baseline-cl-eyesa2-dict43-uni-1-1-0205


Autor tematu
Prezes88
2
Posty: 3
Rejestracja: niedziela, 19 sty 2020, 22:55
Załączniki
Re: MalinowyNos.pl - problem ze zwrotem kasy

Postautor: Prezes88 » wtorek, 25 lut 2020, 23:38

Rzeczywiście, jako pierwszy post mogło to zabrzmieć jak "doskonały" ruch konkurencji lub coś w tym stylu. Dla bardziej dociekliwych mam takie dowody, ale nie wiem czy wrzucanie tego w wir internetowy jest mądrym pomysłem w dzisiejszych czasach - prywatnie mogę to komuś udowodnić. Po wpisie ministill jednak widać, że nie jest to wyssane z palca. Szkoda, bo firma wygląda na Pro a w rzeczywistości to tylko szata graficzna i tyle.

Awatar użytkownika

pulse86
30
Posty: 38
Rejestracja: środa, 5 lis 2014, 21:16
Załączniki
Re: MalinowyNos.pl - problem ze zwrotem kasy

Postautor: pulse86 » sobota, 29 lut 2020, 19:52

Każdy może mieć poślizg w biznesie. Ogólnie nie martwiłbym się ze zwrotem gotówki. Renoma tej firmy na pewno na to nie pozwoli. Czasem dochodzi do nieporozumień, które budzą niepotrzebne nerwy i emocje. Powyższy wpis był podyktowany emocjami. Dlatego nie oceniał bym firmy po jednej sytuacji z pośród tysięcy zamówień.
Ostatnio zmieniony sobota, 29 lut 2020, 19:57 przez pulse86, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolumny rektyfikacyjne: https://allegro.pl/uzytkownik/pulse86?bmatch=baseline-cl-eyesa2-dict43-uni-1-1-0205


Wojtek5
50
Posty: 81
Rejestracja: sobota, 21 wrz 2019, 17:39
Załączniki
Re: MalinowyNos.pl - problem ze zwrotem kasy

Postautor: Wojtek5 » sobota, 29 lut 2020, 23:05

Gdyby dotyczyło to mnie bezpośrednio to normalnie napisałbym Ci co ty pier..lisz! ale że nie dotyczy bezpośrednio, ale też kupuję przez internet i wiele razy byłem w podobnych sytuacjach to napisze tylko delikatnie, że chyba zerwałeś się z choinki, a klienta poślizg w biznesie jakiegoś tam podrzędnego sklepu g..wno obchodzi, a pieniądze które wpłacił za nie zrealizowane zamówienie powinien odzyskać niezwłocznie i bez proszenia się, wydzwaniania, wypisywania maili!
Co do samego Malinowego Nosa to dla mnie oglądając tego gościa na YT nie napawa zbytnio zaufaniem pod względem profesjonalizmu i wiarygodności! ale to tylko moje odczucia.
Ostatnio zmieniony niedziela, 1 mar 2020, 13:42 przez Qba, łącznie zmieniany 1 raz.


grzechum79
10
Posty: 16
Rejestracja: wtorek, 6 mar 2018, 16:05
Załączniki
Re: MalinowyNos.pl - problem ze zwrotem kasy

Postautor: grzechum79 » niedziela, 22 mar 2020, 11:25

Daj znać jak sytuacja się rozwinie.


Wojtek5
50
Posty: 81
Rejestracja: sobota, 21 wrz 2019, 17:39
Załączniki
Re: MalinowyNos.pl - problem ze zwrotem kasy

Postautor: Wojtek5 » niedziela, 22 mar 2020, 17:52

Proponowałbym zamknąć temat jeśli kolega Prezes88 w ciągu kilku dni nie zareaguje.


meleństwo
30
Posty: 45
Rejestracja: poniedziałek, 16 lut 2015, 12:27
Krótko o sobie: szczupły blondyn ;)
Ulubiony Alkohol: wódka
Status Alkoholowy: Bimbrownik
Lokalizacja: SH
Załączniki
Re: MalinowyNos.pl - problem ze zwrotem kasy

Postautor: meleństwo » niedziela, 22 mar 2020, 19:25

A kolega Malinowy Nos to nie pracuje u Franzmastera ? Jeśli to jest kolega z dużą "szopą", którego widziałem w filmach to chyba jest jak mówię. W ubiegłym roku jak robiłem zakupy w AAbrateku to był tam ten kolega.
Życie jest krótkie, a pić się chce


franz
5
Posty: 7
Rejestracja: czwartek, 26 mar 2009, 19:57
Lokalizacja: DĄBROWA GÓRNICZA
Kontakt:
Załączniki
Re: MalinowyNos.pl - problem ze zwrotem kasy

Postautor: franz » niedziela, 22 mar 2020, 20:39

@meleństwo
Kolega "Malinowy Nos z dużą szopą" to nie właściciel tylko Marecki, który kręci tylko filmy dla Malinowego Nosa i z tematem sprzętu nie ma nic wspólnego. Faktycznie w zeszłym roku mogłeś go spotkać w sklepie stacjonarnym AABRATEK.pl bo pracował u nas przez kilka miesięcy. Radzę poczekać kilka dni na reakcję bo nie sądzę żeby nie udało się z nimi dogadać. Pzdr. Jarek

[mod: nie cytujemy całych postów]
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 23 mar 2020, 11:20 przez Qba, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika

Qba
600
Posty: 606
Rejestracja: wtorek, 26 sie 2008, 18:17
Krótko o sobie: Szefu
Ulubiony Alkohol: własny
Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Kontakt:
Załączniki
Re: MalinowyNos.pl - problem ze zwrotem kasy

Postautor: Qba » poniedziałek, 23 mar 2020, 11:56

Wojtek5 pisze:Proponowałbym zamknąć temat

A dlaczego niby? Temat jest otwarty. Napisałem do kolegi Prezes88 aby dał znać czy w sprawie są jakieś postępy.
Oczywiście pole do obrony przez "malinowych" pozostaje również otwarte, może się obronią/wypowiedzą bo obecnie dobrze to nie świadczy o firmie.
Alkohole-domowe.com - Przepisy, wiedza, forum
Alkohole-domowe.pl - Zakupy, asortyment, zaopatrzenie

Obrazek


Wojtek5
50
Posty: 81
Rejestracja: sobota, 21 wrz 2019, 17:39
Załączniki
Re: MalinowyNos.pl - problem ze zwrotem kasy

Postautor: Wojtek5 » poniedziałek, 23 mar 2020, 17:28

Zrobisz jak uważasz, Twoje forum. Zaproponowałem ze względu iż użytkownik Prezes88 ma tylko dwa posty i tylko w tym temacie, którego dalej już nie rozwinął, a tyczą się konkretnej negatywnej sprawy, konkretnego sklepu. Jak czas pokazuje może być duża szansa, że temat był założony z zamiarem zaszkodzenia komuś - tak to po części teraz wygląda z perspektywy czasu. Co do Malinowego to nie musi latać po forach (chyba że jest obecny na tym) i szukać negatywnych wpisów i dyskutować z każdym i nie świadczy to ani źle ani dobrze. Po zamknięciu tematu też ma możliwość obrony. Zawsze można wystąpić oficjalnie do właściciela/administratora danego serwisu o usunięcie negatywnego wpisu stosownie argumentując zasadność żądania czy prośby. Obrona zawsze jest możliwa.

Awatar użytkownika

Qba
600
Posty: 606
Rejestracja: wtorek, 26 sie 2008, 18:17
Krótko o sobie: Szefu
Ulubiony Alkohol: własny
Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Kontakt:
Załączniki
Re: MalinowyNos.pl - problem ze zwrotem kasy

Postautor: Qba » poniedziałek, 23 mar 2020, 19:46

To akurat racja iż Prezes88 napisał tylko dwa posty i jest to podejrzane, dlatego do niego napisałem, poczekamy zobaczymy, skasować zawsze można.
Alkohole-domowe.com - Przepisy, wiedza, forum
Alkohole-domowe.pl - Zakupy, asortyment, zaopatrzenie

Obrazek


lesu.pl
50
Posty: 99
Rejestracja: sobota, 7 lut 2015, 11:33
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
Ulubiony Alkohol: pigwóweczka, smorodinówka i dereniówka
Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
Załączniki
Re: MalinowyNos.pl - problem ze zwrotem kasy

Postautor: lesu.pl » poniedziałek, 23 mar 2020, 20:04

Pamiętaj z takimi tuzami to rozmawia się przez Rzecznika Praw Konsumenta. Opcja jest bezpłatna tylko trzeba się umówić na rozmowę osobiście. To urzędnik państwowy i nawet sprawę do sądu wniesie jak zaistnieje potrzeba. Popatrz w internecie - gdzie jest najbliższy dla Ciebie. Sam nie rób nieprzemyślanych kroków. Odbijanie piłeczki nic nie daje. Tylko czas i nerwy tracisz. To jedyne wyjście - mnie pomógł! Amen.


Autor tematu
Prezes88
2
Posty: 3
Rejestracja: niedziela, 19 sty 2020, 22:55
Załączniki
Re: MalinowyNos.pl - problem ze zwrotem kasy

Postautor: Prezes88 » sobota, 4 kwie 2020, 14:15

Witam wszystkich, na dzień dobry przepraszam za brak udzielania się w temacie, aczkolwiek natłok pracy i małe dziecko w domu czasami po prostu nie pozwala na hobby :) sprawa z malinowym nosem zakończona, kasę zwrócili i tyle. Kosztowało mnie to sporo nerwów i czasu ale finalnie zakończyło się dobrze na moją korzyść tzn. Odzyskałem pieniądze. Sprzęt zamówiłem u franzmastera, z którego jestem mega zadowolony i będę polecał. Wiem, ze mam mało postów (jestem bardziej czytający niż piszący), choć myślę, ze niebawem się to zmieni, ponieważ zaczyba się sezon na owoce:)
Pozdrawiam serdecznie


Wróć do „Sklepy, Sprzedawcy, Producenci...”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości