Znaleziono 14 wyników

autor: krzmal
czwartek, 3 paź 2019, 13:34
Forum: Budowa Aparatury
Temat: Budowa destylatora półkowego w 100% z miedzi
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 5680

Re: Budowa destylatora półkowego w 100% z miedzi

Co do pierwszej półki i czystości to pierwszy zmywak, jeżeli nie ma dyspensera piany po prostu się rozsypuje po 3 destylacjach. Taki miedziany albo udający miedź. U mnie rozłożył się na czarną papkę i miałem czyszczenia na godzinę. Co do mojego planu to dokształciłem się i popatrzyłem jak to się wsz...
autor: krzmal
środa, 2 paź 2019, 16:40
Forum: Łączenie
Temat: Lutowanie -spawanie #1
Odpowiedzi: 95
Odsłony: 79732

Re: Lutowanie -spawanie #1

Jestem laikiem w spawaniu, ale czy dam radę pospawać taką spawarką miedź z miedzią, KO z KO oraz KO z miedzią?
https://allegro.pl/oferta/spawarka-inwe ... 7781157954

Rozumiem, że trzeba dodatkowo elektrody dokupić jakieś ze srebrem.
autor: krzmal
piątek, 13 wrz 2019, 14:32
Forum: Budowa Aparatury
Temat: Budowa destylatora półkowego w 100% z miedzi
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 5680

Re: Budowa destylatora półkowego w 100% z miedzi

Wydaje mi się że to trochę dyskusja typu: Czy Nikon jest lepszy on Canona? Są zwolennicy jednego i są drugiego. Nie jestem do końca zadowolony z tego co mam z uwagi na wlewy, konieczność rozkręcania sprzętu [brak TC] a także na zimne palce i skaczące ciśnnienie wody. Nie mam możliwości umycia dobrze...
autor: krzmal
czwartek, 12 wrz 2019, 17:15
Forum: Budowa Aparatury
Temat: Budowa destylatora półkowego w 100% z miedzi
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 5680

Re: Budowa destylatora półkowego w 100% z miedzi

Dzięki za rady. Wróciłem właśnie z wakacji i nawet byłem w lokalnej destylarni zobaczyć jak pędzą rakiję na bałkanach. Firma Aura, może kogoś zaciekawi wygląd ich sprzętu: 4.jpg 3.jpg 2.jpg 1.jpg Robią niesamowitą nalewkę z tarniny [nazywa się u nich Teranino i podobno jest dostępna na terenia całej...
autor: krzmal
piątek, 30 sie 2019, 16:32
Forum: Budowa Aparatury