Jaki miód najlepiej nadaje się do zrobienia miodu pitnego?

Złomowisko, w którym będą skasowane posty.
Regulamin forum
Pełna zawartość tego działu widoczna tylko dla moderatorów i administratorów.

Autor tematu
krzych12
20
Posty: 20
Rejestracja: wtorek, 25 paź 2016, 22:46
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
Ulubiony Alkohol: Dobry
Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
Lokalizacja: centralna Polska

Post autor: krzych12 »

Witam. Jestem nowicjuszem jeśli chodzi o miody pitne. W związku z tym mam pytanie. Jaki miód najlepiej nadaje się do zrobienia miodu pitnego? I jeszcze jedno. Czy produkcja miodów pitnych bardzo różni się od produkcji wina?
promocja
Awatar użytkownika

inblue
350
Posty: 389
Rejestracja: środa, 2 kwie 2014, 08:19
Status Alkoholowy: Miodosytnik
Lokalizacja: Warszawa/Praga Płd.
Podziękował: 14 razy
Otrzymał podziękowanie: 307 razy
Re: Jaki miód

Post autor: inblue »

*Najlepszy jest miód wielokwiatowy, bo ma jedną niepodważalną zaletę - jest uniwersalny
i będzie pasował do prawie każdej receptury.
Z biegiem czasu odkryjesz, że jeden miód lepiej pasuje inny mniej - dla przykładu:
miód pitny obozowy robiony na miodzie akacjowym jest znacznie lepszy niż na wielokwiacie;
maliniak na miodzie wielokwiatowym - bardzo dobry, na gryczanym - kontrowersyjny.

Produkcja miodów nie różni się bardzo od produkcji wina poza tym, że kształtuje charakter.

*Najlepszy... - Prawdopodobnie będzie wymienionych tyle rodzajów miodów, ilu jest miodosytników.
Prawdziwi twardziele piją naftę.

https://stop447.info/
#NieDlaRoszczeń

Autor tematu
krzych12
20
Posty: 20
Rejestracja: wtorek, 25 paź 2016, 22:46
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
Ulubiony Alkohol: Dobry
Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
Lokalizacja: centralna Polska
Re: Jaki miód

Post autor: krzych12 »

Czy do miodów pitnych dodaje się wina? pytam bo znalazłem w sieci na hiszpańskiej stronie przepis z dość dużą ilością wina.
Awatar użytkownika

Wald
2500
Posty: 2591