GLUKOZA NA COOBRA 24H w minusowej temperaturze

Jak i z czego zrobić idealny zacier lub nastaw, który będzie podstawą do otrzymania oczekiwanego destylatu, przepisy, porady, sposoby na dobry na zacier, itp...

Autor tematu
buli1234
2
Posty: 4
Rejestracja: środa, 28 lis 2012, 23:21
Podziękował: 2 razy

Post autor: buli1234 »

Witam wszystkich jestem początkujący w tej dziedzinie sportu lecz przed przystąpieniem do pierwszego razu czytałem fora od ponad miesiąca i wiedze teoretyczna opanowałem.Ale do rzeczy zaczne od pojemnika
beczka 45l wsadzona w drugą dużo większą beczkę przestrzen miedzy nimi ok 5 cm wypełniona granulatem styropianowym od spodu też .
Nastaw: glukoza 10,5kg około 33 litrów wody kwasek cytrynowy ok 15gram paczka drozdzy coobra 24h
po 3 godzinach temperatura nastawu 25 stopni dodam że nastaw stoi w byle jakim parniku temperatura na dworze -12 wewnątrz -11 grzałka w pogotowiu choc ku kojemu zaskoczeniu chyba nie będzie potrzebna
jutro opisze dalsze postępy i rzuce jakies foty

Autor tematu
buli1234
2
Posty: 4
Rejestracja: środa, 28 lis 2012, 23:21
Podziękował: 2 razy
Re: GLUKOZA NA COOBRA 24H w minusowej temperaturze

Post autor: buli1234 »

Witam po dłuższej przerwie , ale w pracy urwanie głowy.
Do rzeczy nastaw po 3 dniach osiągnął -4blg, po 24 godzinach odlałem znad osadu.
Postanowiłem wyklarowac turboklarem ,wrzuciłem wiekszą saszetkę i porządnie wymieszałem.
I nagle szok pomyliłem kolejnośc saszetek ,nie pozostało mi nic innego jak tylko wrzucic szaszetkę (A) jako drugą . Gdy po ok.pół godziny postanowiłem obejrzeć swoją porażkę,
zaskoczenie, nastaw był przezroczysty na głębokość około 20 cm .Wtym tepie za jakies 5godzin powinien być jak woda.Temperatura nastawu 10 stopni
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika

pokrec
1850
Posty: 1896
Rejestracja: środa, 4 lut 2009, 23:18
Krótko o sobie: Lekko ześwirowany.
Ulubiony Alkohol: śliwki i jabłuszka, rzecz jasna. I wisienki...