Beczułka szklana 0,75 l z 4 kieliszkamiBeczułki wykonane z grubego, dekoracyjnie oplecionego szkła. Zaopatrzone w kranik u swojej podstawy. Idealnie nadają się na prezent lub stół biesiadny.
Cena: 69,00 zł
Beczułka szklana 0,75 l z 4 kieliszkami Beczułki wykonane z grubego, dekoracyjnie oplecionego szkła. Zaopatrzone w kranik u swojej podstawy. Idealnie nadają się na prezent lub stół biesiadny.
Cena: 69,00 zł
a jak Ty to zrobiłeś chłopaku? chyba w zimnej wannie nastawiałeś wątpię żeby soda coś tu pomogła - no chyba że jeszcze ostro gazuje to może i da radę. powodzenia.
______________________________________________________________________ pamiętam. ten pierwszy raz był w bańce na mleko.
Zrób tak jak poradził Kwachu. Dodanie do lekko zaoctowanego nastawu sody oczyszczonej (ponoć jeszcze lepiej węglanu sodowego) zneutralizuje kwasowość. Śmiało możesz to wpuścić w rurki.
Pozdrawiam Calyx
______________________________________________________________________ Kiedy fikam, to jestem grafikiem, kiedy psocę, to jestem psotnikiem
Witam Szanowne Grono! Mam problem dotyczący zacieru, a mianowicie jego pH jest dość niskie.Papierki które posiadam mają skalę od 3,8 do 5,5 a kolor pola kontrolnego jest ciut jaśniejszy niż najniższy poziom na skali. Zapach też jakby z lekka trącił octem. Zacier to kukurydza, jęczmień i żyto, wszystko w postaci mąki zatarte enzymem upłynniającym,następnie dodane drożdże whisky single strain. Dodałem też płaską łyżeczkę kwasu cytrynowego rozpuszczonego w 200 ml wody. Wtedy pH wynosiło ok. 5,2 ilość zacieru 25L. Po paru godz. wszystko pięknie bulgotało praktycznie bez przerw ale następnego ustało do 4-5 pyrknięć na minutę.Fermentator stoi przy kaloryferze opatulony kocem a temp. zacieru to 26 st..Proszę o jakąś radę lub wskazówkę. Pozdrawiam.
Cześć. Dodaj do zakażonego nastawu sodę oczyszczoną , kiedy przestanie gazować wlej do gara i destyluj. Powinno być O.K .