Wskaźnik zawartości alkoholu z termometremGłównymi elementami miernika są: probówka, pływak z odpowiednio naniesioną skalą od 0 do 95 % objętości alkoholu oraz termometr do badania temperatury cieczy, umieszczony na stałe wewnątrz pływaka. Urządzenia te skalowane są w temperaturze 20 - 21°C.
Cena: 11,99 zł
Tytuł: Wykonam na zamówienie destylator - według projektu
Napisane: środa, 10 lut 2010, 17:25
Witam forumowiczów
Nie bierzcie tego postu jako reklamy tylko jako informacje
Wykonuje destylatory można pisać na tym poście propozycje na pewno nikt na allegro nie wykona destylatora w takiej cenie jak ja. Oczywiście wszystko wykonam według projektu.
Czekam na propozycje
Pozdrawiam
______________________________________________________________________ Nie odkładaj do jutra tego, co możesz wypić dziś.
Jestem początkującym wiec proszę troszke o wyrozumiałość.
A w środę już chce spawać aparatury? Nie uważasz, że do tego potrzeba trochę rozeznania w temacie? Ja wiem, że według projektu itp- ale chyba chociaż odrobinę trzeba wiedzieć co się spawa... Oczywiście nie wątpie w Kolegi umiejętności spawalnicze- tylko w "temat" tego spawalnictwa
______________________________________________________________________ Zwykle jest tak, że im bardziej wóda śmierdzi drożdżami, pogonami i syfem, tym bardziej producent zasłania się "tradycją" albo "dziadkiem bimbrownikiem"...
kolega Walkman86 wyraźnie napisał, że może wykonać aparaturę według projektu. To czy zna się na procesie destylacji/rektyfikacji nie ma tu znaczenia. Jeśli dostanie dobry projekt to zrobi dobrą aparaturę o ile jest dobrym ślusarzem/ spawaczem.
______________________________________________________________________ Rozum mówi nie pij, ale silna wola zwycięża.