Wskaźnik zawartości alkoholu z termometremGłównymi elementami miernika są: probówka, pływak z odpowiednio naniesioną skalą od 0 do 95 % objętości alkoholu oraz termometr do badania temperatury cieczy, umieszczony na stałe wewnątrz pływaka. Urządzenia te skalowane są w temperaturze 20 - 21°C.
Cena: 11,99 zł
Sadek, dzięki za to pytanie, bo o mało co nie spadłem z krzesła
Teraz pytanie z mojej strony. Widziałeś balingomierz (cukromierz) przed zadaniem pytania? Jeśli tak, to kolanko i czapka w glebę za poczucie humoru Jeśli nie, to je ponów, wtedy odpowiem o co chodzi z minusami (heh)
Pozdrawiam serdecznie Calyx
______________________________________________________________________ Kiedy fikam, to jestem grafikiem, kiedy psocę, to jestem psotnikiem
Tego sprzętu nie widziałem, zacieru też nigdy nie robiłem może 2/3 razy piłem alkohol własnej produkcji i był OK, więc stąd takie moje pytanie. W Twoim przepisie wszystko zrozumiałem poza tym o co się pytałem.
Czytam i myślę może by dzięki Wam coś sobie spsocił.
Kiedy w nastawie rozpuszczasz cukier, to gęstość tego nastawu wzrasta i to szklane ustrojstwo świetnie wypływa wypychane przez gęstość cieczy. Kiedy drożdże przerobią cukier na alkohol, to gęstość nastawu maleje i Balingomierz tonie. (nazwa od kolesia co akurat taką skalę zastosował do mierzenia gęstości). Skala jest do zera, ale zanurzenie jest jeszcze większe niż na skali i stad określenie minus Swoją drogą taki areometr to podstawowy sprzęt psotnika obok alkoholomierza oczywiście
Załącznik:
blg.jpg
Pozdrawiam Calyx
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu. Zaloguj się lub Zarejestruj! aby mieć możliwość oglądania załączników.
______________________________________________________________________ Kiedy fikam, to jestem grafikiem, kiedy psocę, to jestem psotnikiem
Pośmieliście się, ale też udzieliliście odpowiedzi i wszystko jest OK.