"szybkie" nalewki

Wasze przepisy o tych pięknych trunkach, jakimi są nalewki domowe. Ciekawe pomysły mile widziane...

Autor tematu
pojaw
1
Posty: 1
Rejestracja: sobota, 18 cze 2016, 16:55

Post autor: pojaw »

Cześć

Jestem nowy tu jak i w świecie własnej produkcji... ale już to lubię :) forum jest tak obszerne, że zapewne powielam pytanie

Podsuniecie pomysły czym się zainteresować aby w połowie wakacji móc smakować?? Wiem, że dłużej = lepiej ale audiofilem nie jestem a muzyki słucham zapewne ze źle ustawionymi głośnikami ;)
koncentraty wina
Awatar użytkownika

robert4you
950
Posty: 951
Rejestracja: środa, 30 mar 2016, 18:43
Podziękował: 9 razy
Otrzymał podziękowanie: 134 razy
Re: "szybkie" nalewki

Post autor: robert4you »

Obecnie sezonowa nalewka z truskawek, właściwie można pić od razu.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
************************************************************************
Awatar użytkownika

JanOkowita
2500
Posty: 2735
Rejestracja: czwartek, 10 lut 2011, 13:56
Krótko o sobie: Parmezan, Ementaler i Roquefort, Duvel i Trappist - to moje nałogi.
Ulubiony Alkohol: Im ciekawszy i starszy tym lepszy.
Status Alkoholowy: Starszy Dziobomocznik
Lokalizacja: PL
Podziękował: 308 razy
Otrzymał podziękowanie: 432 razy
Kontakt:
Re: "szybkie" nalewki

Post autor: JanOkowita »

Zapraszam do mojego sklepu: https://alkohole-domowe.pl Pokolenie Silver jeszcze daje radę:)

Szlumf
2000
Posty: 2382
Rejestracja: czwartek, 9 maja 2013, 22:40
Podziękował: 629 razy
Otrzymał podziękowanie: 584 razy
Re: "szybkie" nalewki

Post autor: Szlumf »

Sok z kilku cytryn lub buteleczka naturalnego soku cytrynowego z Lidla + gorzała 40-45% + kilka łyżek miodu i następnego dnia możesz pić. Ilości musisz dobrać do własnych preferencji.
Od razu uwaga - sok z Lidla pewnie ma jakieś ulepszacze ale pozostawiony otwarty na dłużej poza lodówką fermentuje więc raczej jest bez konserwantów.
Awatar użytkownika

zielonka
950
Posty: 957
Rejestracja: czwartek, 22 lis 2012, 16:41