Stosowanie chemii w w odpędach.


Autor tematu
rolett
2
Posty: 2
Rejestracja: czwartek, 9 lut 2012, 12:00

Post autor: rolett »

Witam wszystkich psotników.
Jestem nowicjuszem na tym forum, a prawie laikiem w psoceniu.
Używam prostego sprzętu :pojemnika emaliowanego 5,5 litra, dwóch odstojników oraz chłodnicy. Szukałem dużo na forum odnośnie bezpiecznego dawkowania chemią odpędu.
Interesuje mnie co dzieje się z tą chemią. Ile przedostanie się do destylatu. Co w przypadku zastosowania ponad 1g sody kaustycznej na 1 litr, gdyż znalazłem stronę, na której proponowane dawkowanie jest większe do 2,25 grama na 1 litr.
Oto strona z dawkowaniem http://www.drewnozamiastbenzyny.pl/foru ... -t493.html
Dzięki za podpowiedzi.
Pozdrawiam
koncentraty wina
Awatar użytkownika

pokrec
1850
Posty: 1896
Rejestracja: środa, 4 lut 2009, 23:18
Krótko o sobie: Lekko ześwirowany.
Ulubiony Alkohol: śliwki i jabłuszka, rzecz jasna. I wisienki...
Status Alkoholowy: Konstruktor
Lokalizacja: Droga Mleczna, Lokalna Grupa Galaktyk
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowanie: 78 razy
Re: Stosowanie chemii w w odpędach.

Post autor: pokrec »

Generalnie na sąsiednim forum nie radzą w domowych warunkach eksperymentować. Ja zwykle dodawałem sodę oczyszczona do rozcieńczonej surówki w postaci roztworu wodnego. Ale nie zauważałem, żeby to jakoś pomagało. Ale też nie psuło.
Bez miareczkowania próbki w warunkach laboratoryjnych masz szansę spieprzyć i nakarmić rezultatem porcelanowego mumina w łazience.
ポーランド語が書けますちょっと。
得意は満月の仕業の酒です。
Spécialité: Chateau de Garage, serie: La Lune Pleine
Lux Lunae luceat nos!
Disclaimer: Moje uczestnictwo w tym forum ma charakter czysto edukacyjno poznawczy.

Autor tematu
rolett
2
Posty: 2
Rejestracja: czwartek, 9 lut 2012, 12:00
Re: Stosowanie chemii w w odpędach.

Post autor: rolett »

Jednak ktoś na sąsiednim forum pokusił się o przekazanie receptury.
Dlaczego ten temat podniosłem?