Beczułka szklana 0,75 l z 4 kieliszkamiBeczułki wykonane z grubego, dekoracyjnie oplecionego szkła. Zaopatrzone w kranik u swojej podstawy. Idealnie nadają się na prezent lub stół biesiadny.
Cena: 69,00 zł
Witam jak zwykle ja i moje problemy:/ Wiec tak mam grzalke 2000 i 1400 czy to dobry zestaw czy nie, i kolejne jaki kupic termoregulator badz termostat badz jakies inne ustojstwo do sterowania nimi? A oczywoscie zapomnialem dodac za na 30l nastawu to ma byc
Moim zdaniem jeden jak i drugi powinien się nadawać z tym że musiałbyś jakiś radiator założyć, ale może ktoś bardziej doświadczony potrafi określić który układ lepszy.
Witam jak zwykle ja i moje problemy:/ Wiec tak mam grzalke 2000 i 1400 czy to dobry zestaw czy nie, i kolejne jaki kupic termoregulator badz termostat badz jakies inne ustojstwo do sterowania nimi? A oczywoscie zapomnialem dodac za na 30l nastawu to ma byc
witam kolegę i kolegów sam jestem nowicjuszem i mam taki sam problem czym grzać? do tej pory używałem maszynki elektrycznej, ale bardzo długo szło podgrzewanie i najchętniej zamieniłbym na coś innego ,na pewno najlepsze były by grzałki ,bo nie było by nie potrzebnych strat, kwestia tylko regulacji temperatury byłem gotowy zakupić wymieniony regulator prądu ,ale rozmawiałem z gościem ,elektronikiem który stanowczo mi odradzał regulatory zamieszczone w linkach,a ponieważ sam się na tym nie znam mam problem ,jakby któryś z forumowiczów miał sprawdzony system regulacji byłbym wdzięczny widziałem na forum że już ktoś takie owo stosuję ,ale chciałbym mieć pewność że naprawdę do dobrze działa co by się nie potrzebnie narobić z pozdrowieniem nowy psotnik
używam dokładnie takiego jest on przeznaczony do 2.5kw tak że musisz wziąć to pod uwagę. ( Jest to regulator do samodzielnego złożenia tak że jeżeli nie znasz się za bardzo na elektronice poproś elektronika żeby Ci to złożył lub kup układ złożony )