Drożdże T Vodka StarT Vodka Star używany jest specjalny rodzaj drożdży, który zmniejsza ilość niepożądanych produktów fermentacji. Otrzymany alkohol jest łagodny i delikatny w smaku, bez nieprzyjemnych zapachów.
Cena: 9,20 zł
Tytuł: Sprzęt w spadku... Pierwsze podejścia. ZDJĘCIE
Napisane: piątek, 27 sie 2010, 01:02
Otrzymałem w spadku "sprzęt". Jestem raczej amatorem w tych sprawach. Może podsuniecie mi jakiś pomysł jak ulepszyć ten sprzęt, bo z tego co pamiętam wychodziły z niego raczej kiepskie destylaty (owocowe) , takie o mocnym zapachu drożdży i raczej mętnym zabarwieniu. Moc około 50%.
Da się coś z nim zrobić? Podajcie jakieś propozycje np. z linkami gdzie co kupić , aby troszkę polepszyć efekty pracy bez zmiany sprzętu na inny. Czytałem wiele razy to forum i wiem, że wasze sprzęty to przy tym jak laboratorium
FOTKA (gdy sprzęt bywał jeszcze w akcji):
Ostatnio edytowano piątek, 27 sie 2010, 11:26 przez caminae, łącznie edytowano 1 raz
Ta reklama jest widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników forum. Zaloguj
Beczułka szklana 0,75 l z 4 kieliszkami Beczułki wykonane z grubego, dekoracyjnie oplecionego szkła. Zaopatrzone w kranik u swojej podstawy. Idealnie nadają się na prezent lub stół biesiadny.
Cena: 69,00 zł
Promocja: 64,99 zł
Butelka Bahia 350 ml Wspaniała wysoka butelka ozdobna do nalewek. Cena: 16,99 zł
Tytuł: Re: Sprzęt w spadku... Pierwsze podejścia. ZDJĘCIE
Napisane: środa, 1 wrz 2010, 13:17