Tytuł: Re: Sklep/allegro? A może budować samemu? Opinie i testy.
Napisane: środa, 22 lut 2012, 17:32
Witam MikeB, Zatem kolejne pytanko jedynie zabrzmi tak, jaka głowice najlepiej w dzisiejszych czasach robić, dysponuje tylko kegiem i wiem ze będę go ogrzewał gazowo. A że jestem początkujący to chętnie wysłucham podpowiedzi znacznie bardziej doświadczonych kolegów. A dysponuje pieniędzmi około 1000-1200 zł skłaniając się przy dolnej granicy.
Napisane: środa, 29 lut 2012, 13:13
To wygląda na kolumnę CM z jakimś dziwnym deflegmatorem. Absolutu na tym nie uzyskasz. Ładnie wypolerowana, zrobiona na błysk, cieszy oko, ale tak naprawdę to jest Twoje szkiełko, tylko zrobione w kwasówce. I to wypełnienie... Ręce opadają, pierścienie Białeckiego są gorsze od zmywaków. To juz mamy ustalone i przetestowane. Koszt materiałów na ten sprzęt z auksji to jakies 600 - 700 zł (wliczając keg). Szkoda wywalać forsę, za 1300 zł sklecisz ślicznego Aabratka / Bokakoba, i to zlecając spawanie. Zwłaszcza, że keg już masz.
______________________________________________________________________ ポーランド語が書けますちょっと。 得意は満月の仕業の酒です。 Spécialité: Chateau de Garage, serie: La Lune Pleine Lux Lunae luceat nos! Disclaimer: Moje uczestnictwo w tym forum ma charakter czysto edukacyjno poznawczy.
Napisane: środa, 29 lut 2012, 13:35
Zgadzam się z pokrecem. Typowy CM nie wart tej ceny. Jeżeli masz zamiar wydać taką kasę i nie robić samemu, to celuj w Aabratka. Będziesz na pewno zadowolony
______________________________________________________________________ SPIRITUS FLAT UBI VULT
Napisane: piątek, 2 mar 2012, 22:19