artpain

Przedstaw się naszej społeczności, napisz kilka słów o sobie, kim jesteś, co robisz i co cię tu sprowadza. Napisz cokolwiek chcesz na swój temat a my Cię radośnie powitamy :)
Regulamin forum
1. Jako temat wpisz tylko swój NICK :)

2. Przedstaw się pozostałym członkom forum, napisz co lubisz robić czym się interesujesz, co Cię tu sprowadza i jaki alkohol najbardziej lubisz produkować:) Tutaj możecie pisać o sobie dosłownie wszystko na co macie ochotę.

3. Jeśli masz zamiar tylko napisać np. "Witam, nazywam się .... " to daruj sobie.

4. Multikonta - kasujemy i banujemy
Awatar użytkownika

Autor tematu
artpain
5
Posty: 9
Rejestracja: niedziela, 15 wrz 2013, 22:56
Krótko o sobie: Jestem początkującym hobbystą.
Ulubiony Alkohol: czysty ;-)
Status Alkoholowy: Popijacz Okazyjny
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowanie: 2 razy

Post autor: artpain »

Witam szanownych Forumowiczów!

Jestem nowicjuszem w temacie psocenia. Mam niewielkie doświadczenie na Pot-Still`u, jednak w tej chwili zamarzyła mi sie kolumna w celu uzyskiwania 96% a nie 50-70% psoty ;)