eGo-T

Przedstaw się naszej społeczności, napisz kilka słów o sobie, kim jesteś, co robisz i co cię tu sprowadza. Napisz cokolwiek chcesz na swój temat a my Cię radośnie powitamy :)
Regulamin forum
1. Jako temat wpisz tylko swój NICK :)

2. Przedstaw się pozostałym członkom forum, napisz co lubisz robić czym się interesujesz, co Cię tu sprowadza i jaki alkohol najbardziej lubisz produkować:) Tutaj możecie pisać o sobie dosłownie wszystko na co macie ochotę.

3. Jeśli masz zamiar tylko napisać np. "Witam, nazywam się .... " to daruj sobie.

4. Multikonta - kasujemy i banujemy

Autor tematu
eGo-T
1
Posty: 1
Rejestracja: wtorek, 28 lut 2012, 19:47

Post autor: eGo-T »

Witam jestem Andrzej z lubelskiego. Mam już parę lat, ale niestety o destylacji nie mam żadnej wiedzy. Przeglądam to wspaniałe forum od chwili zarejestrowania, to duża kopalnia wiedzy, ba bardzo duża. Jeżeli chodzi o destylację, robienie wina i inne wspaniałe rzeczy to jestem zielony(jak trawa w maju), ale mam zacięcie i dopnę swego-chcę zrobić wspaniały produkt, który będzie doceniany nie tylko przeze mnie. Posiadam balon szklany 50Lx2, oraz zakupiłem kolumnę destylacyjną. Mam bieżącą wodę, taboret gazowy innymi słowy mam chyba wszystko co potrzeba do uruchomienia tego sprzętu. Na forum są terminy których ja na razie nie rozumiem, ale to jeszcze chwilkę zejdzie i myślę, że się nauczę. Obecnie mam nastawione winko z czarnej porzeczki i według wskazówek kolegów z forum (tego) pracuje pięknie. Nie pisałem do tej pory nic, ponieważ wolałem najpierw poczytać i nie pisać głupot. Co do mojej kolumny to stopniowo będę ją uruchamiał myślę, że jednak na razie pobawię się w wina i z czasem pomalutku zrobię swój pierwszy destylat. Jeszcze raz pozdrawiam Wszystkich szanownych użytkowników tego forum.
Ostatnio zmieniony wtorek, 24 lip 2012, 20:24 przez radius, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Spacja po znakach przestankowych.
Awatar użytkownika

Partyzant
750
Posty: 773
Rejestracja: wtorek, 24 sie 2010, 22:25