Mętny wynik końcowy destylatu

Dział dla tych, którym nie wyszedł idealnie klarowny trunek.

Autor tematu
RobertM62
2
Posty: 3
Rejestracja: poniedziałek, 9 lut 2009, 13:26

Post autor: RobertM62 »

Witam panowie zawodowcy.Jestem amatorem jak wielu ludzie na tym jakże pożytecznym forum. Mam delikatny problem .Wynik końcowy mojego psocenia jest mętny choć w smaku super. Destylowałem dwa razy , drugi raz na wodzie demineralizowanej po rozcieńczeniu z wodą mineralną czy też przegotowaną moja pyszna wódeczka jest mętna. Proszę o jakąś podpowiedż. Pozdrawiam , z góry dziękuję .Oto mój sprzęcik
DSC00133.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
koncentraty wina

clapus
150
Posty: 187
Rejestracja: sobota, 1 lis 2008, 00:42
Otrzymał podziękowanie: 9 razy
Re: Mętny wynik końcowy

Post autor: clapus »

też miałem problem z mętnieniem po rozrobieniu z wodą "5 plus". Jak produkt końcowy rozrobisz z wodą demineralizowaną to powinno być OK.

Może być też inny problem. Do jakiej mocy odbierałeś kropelki? Może pod koniec odbierałeś mętne?

Pozdrawiam.

Autor tematu
RobertM62
2
Posty: 3
Rejestracja: poniedziałek, 9 lut 2009, 13:26
Re: Mętny wynik końcowy

Post autor: RobertM62 »

odbieram do 50% ale i 85% z wodą demineralizowaną też jest mętne tzn nie tak strasznie ale nie jest przeźroczyste. Dzięki za odpowiedź.
Pozdrowionka

mima
700
Posty: 715
Rejestracja: wtorek, 23 wrz 2008, 23:21
Otrzymał podziękowanie: 23 razy
Kontakt:
Re: Mętny wynik końcowy

Post autor: mima »

W destylacie, jeżeli postoi jakiś czas, to biale, powinno się wytrącić i opaść na dno.
Wtedy przepuścić to przez filtr do kawy i po kłopocie.

Przyczyny dlaczego tak się stało moga być różne. Trudno tu teraz dywagować, dlaczego tak się zrobiło.
Użytkownik zbanowany od 09.VII.2009r.

Autor tematu
RobertM62
2
Posty: 3
Rejestracja: poniedziałek, 9 lut 2009, 13:26
Re: Mętny wynik końcowy

Post autor: RobertM62 »