Drożdże T Vodka StarT Vodka Star używany jest specjalny rodzaj drożdży, który zmniejsza ilość niepożądanych produktów fermentacji. Otrzymany alkohol jest łagodny i delikatny w smaku, bez nieprzyjemnych zapachów.
Cena: 9,20 zł
Witam, zamierzam zrobić swoja aparaturę z szybkowaru wykonanego z wysokiej klasy aluminium i przeznaczonego do przygotowywania potraw w warunkach w wysokim ciśnieniu. Tutaj link do strony z allegro http://allegro.pl/szybkowar-kitchenking ... 42083.html. Ma ktoś wiedzę jak będzie się sprawdzał w produkcji psoty i czy aluminium nie wejdzie w reakcje z wywarem?
Zamiast tego szybkowara proponuję taki keg: http://allegro.pl/keg-beczka-18l-po-pep ... 92786.html Po zamontowaniu grzałki będzie rewelacyjnym garem do psocenia. Pojemność zbliżona a cena o wiele niższa. Poza wszystkim keg to kwasówka a nie aluminium.
Pozdrawiam Calyx
______________________________________________________________________ Kiedy fikam, to jestem grafikiem, kiedy psocę, to jestem psotnikiem
Ciekawa alternatywa, musze rozważyć tą propozycję, jest na forum gdzieś info jak i jaką zamocować grzałkę do tego kega? Czy ten dekielek się otwiera? Zmieści sie tam ręka aby umyć dokładnie po psoceniu pulpą ze śliwek itp.? Zależy mi na szerokim otworze do kociołka. Mam zamiar psocić jak najwiecej z owocówek i obawiam sie przypalenia nastawu podczas podgrzewania.
Ciekawa alternatywa, musze rozważyć tą propozycję, jest na forum gdzieś info jak i jaką zamocować grzałkę do tego kega? Czy ten dekielek się otwiera? Zmieści sie tam ręka aby umyć dokładnie po psoceniu pulpą ze śliwek itp.? Zależy mi na szerokim otworze do kociołka. Mam zamiar psocić jak najwiecej z owocówek i obawiam sie przypalenia nastawu podczas podgrzewania.
Wszystkie odpowiedzi na postawione przez Ciebie pytania są na forum Odwiedź galerie destylatorów. Wielu Kolegów używa takiego kega jako bojlera. Jest sporo fotek prezentujących zalety pepsikega