Proszę o ocenę projektu

Pomysły na destylatory - do konsultacji.

Autor tematu
Młynek
5
Posty: 9
Rejestracja: środa, 22 lis 2017, 20:25
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
Ulubiony Alkohol: Rakija
Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków

Post autor: Młynek »

Proszę o ocenę i uwagi do projektu. Baniak 50 lub 70 l , pokrywa-pół sfery miedzianej lub mosiężnej, kolumna 2'' skręcana na śrubunek z możliwością wstawienia w razie potrzeby skraplacza -przedstawiony powyżej ( to się chyba nazywa deflegmator). Odstojnik również wkręcany na śrubunki z wieczkiem z inox-u i wkręcanym słoikiem. Spirala chłodnicy i "skraplacza,, z rurki miękkiej chyba 10 mm (bo taką mogę mieć po kosztach) umieszczona również w rurze 2".Proszę o wyrozumiałość jestem nowicjuszem i mogę mylić nazwy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

PółCzłowiekPółLitra
30
Posty: 47
Rejestracja: poniedziałek, 5 wrz 2016, 00:29
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
Status Alkoholowy: Student Bimbrologii
Podziękował: 8 razy
Otrzymał podziękowanie: 5 razy
Re: Proszę o ocenę projektu

Post autor: PółCzłowiekPółLitra »

Kolego.. za mało czytania forum. Pół projektu do zmiany, mało informacji, jakie wypełnienie, wysokość kolumny itp. Zalecam więcej czytać i zapomnieć o czymś takim jak odstojnik. Specjalnie nie piszę konkretnych rozwiązań bo uważam, że jak samemu znajdzie się znajdzie potrzebne informacje ( a na tym forum jest ich nadto i wcale nie trzeba mocno szukać) to człowiek lepiej je przyswoi i popełni mniej błędów konstruując sprzęt i prowadząc proces. Pozdrawiam.

Autor tematu
Młynek
5
Posty: 9
Rejestracja: środa, 22 lis 2017, 20:25
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
Ulubiony Alkohol: Rakija
Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
Re: Proszę o ocenę projektu

Post autor: Młynek »