Pierwsza kolumna

Temat dla tych, którzy chcą zbudować, bądź zakupić, kompletne urządzenia.

Autor tematu
Nikos21
2
Posty: 2
Rejestracja: piątek, 23 cze 2017, 18:46

Post autor: Nikos21 »

Witam was wszystkich, jestem początkującą osobą w tymże temacie i potrzebuje pomocy. Posiadam w budrzecie max 1,5k +/- 100 i znalazłem coś takiego na allegro. Ciekawi mnie co o tym sądzicie. proszę o radę. z Góry dzieki i sory za tak nieuprzejme pierwsze zapytanie:)
http://allegro.pl/zestaw-aabratek-keg-5 ... ml#thumb/8
Ostatnio zmieniony niedziela, 25 cze 2017, 23:39 przez wawaldek11, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Popraw jak możesz.
Awatar użytkownika

masterpaw2
1650
Posty: 1654
Rejestracja: wtorek, 12 kwie 2016, 20:10
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:), no chyba, że ktoś mi na odcisk nadepnie....
Status Alkoholowy: Starszy Dziobomocznik
Lokalizacja: Centralna Polska
Podziękował: 66 razy
Otrzymał podziękowanie: 203 razy
Re: Pierwsza kolumna

Post autor: masterpaw2 »

Jedno krótkie słowo na początku Twojego posta, a wyglądałby on zupełnie inaczej.
Po takim wejściu nie spodziewaj się burzy odpowiedzi i dobrych rad, może zacznij od nowa :ok:
Gdy coś robię, zawsze staram się robić to najlepiej, choć nie zawsze mi to wychodzi......;)
Awatar użytkownika

mariusz19029
100
Posty: 134
Rejestracja: poniedziałek, 28 gru 2015, 22:56
Otrzymał podziękowanie: 8 razy
Re: Pierwsza kolumna

Post autor: mariusz19029 »

Nikos, a ja chętnie Ci pomogę. Powiedz na wstępie jak często planujesz robić rektyfikacje i czy interesuje Cię spirytus z cukru czy raczej destylaty smakowe?

Autor tematu
Nikos21
2
Posty: 2
Rejestracja: piątek, 23 cze 2017, 18:46
Re: Pierwsza kolumna

Post autor: Nikos21 »

Hej Mariusz. Raczej będę robić spirytus z cukru, ale nie wykluczam smakówek. Częstotliwość - póki ciepło to chcę wykorzystać jak najczęściej, czyli bardziej w okresie letnim. Jeżeli możesz to napisz mi co myślisz o tej kolumnie (której link wstawiłem)? Pozdrawiam.