Nietypowa przystawka Refluksowa do potstila

Kłopoty z budową i eksploatacją aparatury, wybór właściwego sprzętu. Podstawowe pytania początkujących.

Autor tematu
Pawlik67
200
Posty: 224
Rejestracja: niedziela, 31 sty 2016, 13:08
Krótko o sobie: Nawrócony degustator, który kiedyś nie cierpiał bimbru
Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
Lokalizacja: Mazowsze
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowanie: 5 razy

Post autor: Pawlik67 »

Witam
Jestem początkującym muzykiem, który jak na razie dał kilka koncertów. Gram na Keg 30 z grzałkami elektrycznymi od Zygmunta. Dodatkowo własnym sumptem zrobiłem pot stila z rury Cu 28 całość zaizolowałem kauczukiem zarówno kega jak i rurę Cu. Jak robiłem cukrówkę to przy drugiej pierwsze 0,5 litra (oczywiście nie licząc przedgonu )otrzymywałem około 86% Mierzone alkoholomierzem z marketu. Jak zdjąłem izolacje z górnej części rury( mniej więcej 50%wysokości), to udało mi uzyskać pierwsze 0,5 nawet 90%. Niestety gdy stałem się posiadaczem lepszego alkoholomierza, chyba profesjonalnego bo wyprodukowanego w latach 80 tych ( wtedy jeszcze chińszczyzna nie była tak rozpowszechniona) okazało sie że ten sam alkohol jest o jakieś 4% słabszy.
Wykombinowałem sobie żeby zrobić przystawkę Refluksową, ale ponieważ nie posiadam palnika do lotów twardych, to nie wiem czy swoim palnikiem polutuje rurę Cu35. Mam wiec pytanie, czy jeżeli z miękkiej rurki CO 4 lub 6mm zrobię spirale i nasadzę ją na górną cześć rury 28 mm tuz przed kolanem następnie zaizoluje to kauczukiem i do spirali podłącze wodę z chłodnicy to będzie to działało jak refluks czy nie?
Wdzieczny będę za podpowiedz.
Awatar użytkownika

ramzol
1300
Posty: 1311
Rejestracja: poniedziałek, 18 lis 2013, 11:10
Krótko o sobie: hymm?? lubię wszystko co samemu zrobię.
Wkładam w to dużo serducha.
Staram się korzystać z życia pełnymi garściami i co chwilę
znajduję nowe hobby, zostają tylko te,
które sprawiają mi radochę.
Ulubiony Alkohol: wódki smakowe, wino wytrawne