Zamknięty obieg wody chłodzącej

Budowa i eksploatacja chłodnic.

Burex
10
Posty: 18
Rejestracja: wtorek, 29 mar 2016, 01:44
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
Ulubiony Alkohol: Whiskey, Tequila gold, oryginalny Absinth
Status Alkoholowy: Student Bimbrologii
Podziękował: 8 razy

Post autor: Burex »

Udało mi się znaleźć następującą chłodnicę, nie wiem czy była by dobra, nie znam się na chłodnicach samochodowych. Nie wiem nawet jak zamontować zasilanie i przepływ wody do takiej chłodnicy, proszę o pomoc.
oto link:
http://allegro.pl/chlodnia-wody-calibra ... 78920.html
Awatar użytkownika

kamilpl82
350
Posty: 383
Rejestracja: piątek, 9 paź 2015, 19:28
Ulubiony Alkohol: Przede wszystkim własny
Status Alkoholowy: Drinker
Lokalizacja: Wielkopolska okolice Leszna
Podziękował: 24 razy
Otrzymał podziękowanie: 48 razy
Kontakt:
Re: Zamknięty obieg wody chłodzącej

Post autor: kamilpl82 »

Z tymi chłodnicami samochodowymi jest taki problem że mają zasilanie i powrót o dużej średnicy dochodzących nawet do 50mm, i trzeba kombinować jakieś przejściówki, ale sprawdzają się znakomicie.
Poszukaj sobie jeszcze nagrzewnic samochodowych, średnice zasilania i powrotu mają dużo mniejsze, ale i wydajność ciut mniejsza jest niestety.
Po drogach jeździ masa świrów i psychopatów. Pędzą na złamanie karku, nie zważając na nic... Aż czasami trudno mi ich wyprzedzić.
https://www.alkoholeforum.pl

Dario3
50
Posty: 52
Rejestracja: wtorek, 16 sie 2016, 19:50
Otrzymał podziękowanie: 6 razy
Re: Zamknięty obieg wody chłodzącej

Post autor: Dario3 »

Ta z linku powyżej jest bardzo dobra, a nawet nieco za duża jak do Twojej mocy, ale to żaden problem, nawet lepiej jak masz na to miejsce. Ofert jest sporo, pierwsze z brzegu:
http://www.olx.pl/oferta/chlodnica-z-we ... 7a62c048c8
http://allegro.pl/chlodnica-z-wentylato ... 04120.html