Nowy użytkownika wita i pyta

Kłopoty z budową i eksploatacją aparatury, wybór właściwego sprzętu. Podstawowe pytania początkujących.

Autor tematu
chemik80146
5
Posty: 6
Rejestracja: wtorek, 5 kwie 2016, 17:39

Post autor: chemik80146 »

Witam Panów,

Czytam to forum od jakiegoś czasu i zarejestrowałem się tylko dlatego, aby podglądać załączniki. Ze zwykłej ciekawości.

Pędzenie alkoholu nie interesuje mnie w ogóle, robiłem to dwadzieścia lat temu w ramach dziwnej rywalizacji z kolegą typu kto zrobi lepsze. Ja robiłem doskonałą śliwowicę, on świetny calvados. Ja szedłem w profesjonalizm technologiczno-warsztatowy i jak największą symulację warunków przemysłowych, czyli wszystko w stali KO i ceramice, on w łatwość wykonania bez warsztatu i powszechność dostępu materiałów, czyli miedź z marketu, szkło ze studenckiego laboru, wężyki z tworzywa sztucznego i tak dalej. .
Spór o jakość nie został rozstrzygnięty do dzisiaj.

Z wykształcenia jestem chemikiem, z doświadczenia również. Lektura tego forum jest niezwykle ciekawa dla mnie na zasadzie czego mnie tam uczyli i nauczyli a co mogę przeczytać tutaj. Pouczające wielce.

Nie w tym rzecz jednak. Mam zbudowaną doświadczalno-produkcyjną kolumnę rektyfikacyjną (tak zwana ćwierć technika), kolumna ta służy do różnych celów, ale na pewno nie do rektyfikacji etanolu.
Bardzo zainteresowały mnie tak zwane sprężynki pryzmatyczne oraz rurka karbowana.
Czy ktoś z Panów mógłby polecić źródło zakupu tych materiałów, które posiadałoby następujące cechy:

1. Musi to być sklep, najlepiej internetowy bo nie będę za tym jeździł.
2. Nie może to być Allegro ani inny portal tego typu.
3. Sprzedawca musi wystawić fakturę (zakup firmowy).
4. Najlepiej, gdyby sklep nie kojarzył się jednoznacznie z tak zwanym psoceniem (przełożeni to nie chemicy i mogą mieć dziwne skojarzenia czytając fakturę).

Byłbym niezwykle wdzięczny za pomoc.
promocja
online
Awatar użytkownika

radius
7000
Posty: 7334
Rejestracja: sobota, 23 paź 2010, 16:20