Większa akcyza ogranicza spożycie alkoholu.

Śmieszne rzeczy związane z tematyką alkoholową i nie tylko:D
Awatar użytkownika

Autor tematu
artpain
5
Posty: 9
Rejestracja: niedziela, 15 wrz 2013, 22:56
Krótko o sobie: Jestem początkującym hobbystą.
Ulubiony Alkohol: czysty ;-)
Status Alkoholowy: Popijacz Okazyjny
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowanie: 2 razy

Post autor: artpain »

Witam wszystkich!
Natrafiłem dziś na ciekawą audycję w radiowej trójce, może kogoś zainteresuje, aby odsłuchać wystarczy kliknąć na głośniczek powyżej obrazka na stronie:

http://www.polskieradio.pl/9/302/Artyku ... e-alkoholu
Denerwujące jest ciągłe czytanie tego podpisu pod moim postem.

sir0cky
20
Posty: 29
Rejestracja: poniedziałek, 20 paź 2014, 00:22
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowanie: 4 razy
Re: Większa akcyza ogranicza spożycie alkoholu.

Post autor: sir0cky »

Też słuchałem. Miód, cud i malina - tym bardziej, że brać też się wypowiadała. A politycy jak zwykle swoje i udają, że naród nic nie mówi...

risto77
50
Posty: 54
Rejestracja: środa, 7 sty 2015, 20:19
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowanie: 2 razy
Re: Większa akcyza ogranicza spożycie alkoholu.

Post autor: risto77 »

Też miałem przyjemność posłuchać. Dobry temat, jak większość poruszanych przez redaktora Strzyczkowskiego w tym programie. Jak ktoś chciałby lub jeszcze nie miał okazji posłuchać to szczerze polecam od poniedziałku do czwartku od 12:10 POLSKIE RADIO program 3.
Wracając do dzisiejszego programu:
Politycy nie udają, że nie słyszą tylko po prostu żyją z bagażem nieświadomości i wypowiadają się na tematy o których kompletnie nie mają pojęcia. Większość z nich bardziej przejęta jest nabijaniem własnej kieszeni lewą kasą ( np. z delegacji i konsumpcją obiadków z drogim winem za NASZE ) niż głosem narodu.

sir0cky
20
Posty: 29
Rejestracja: poniedziałek, 20 paź 2014, 00:22
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowanie: 4 razy
Re: Większa akcyza ogranicza spożycie alkoholu.