Wino z tarniny

Wina, które wykonuje się porą, gdy nie ma łatwego dostępu do świeżych owoców i soków...

Autor tematu
Bimberpołudnie
30
Posty: 46
Rejestracja: środa, 9 paź 2013, 19:55
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowanie: 1 raz

Post autor: Bimberpołudnie »

Mam owoce tarniny - właśnie umyte owoce wylądowały w lodówce
Ma ktoś doświadczenia z tarniną?
promocja

konikc
10
Posty: 16
Rejestracja: poniedziałek, 16 gru 2013, 11:18
Otrzymał podziękowanie: 3 razy
Re: Wino z tarniny

Post autor: konikc »

Witam
Ja robię nalewkę na tarninie. Z winem nie mam doświadczenia, ale biorąc pod uwagę, że to taka "dzika" śliwka powinno się udać. Problem może być z "cierpkością", ale co dla jednych jest wadą dla innych może być "smaczkiem". Nalewka wychodzi przednia. Do wina trzeba mieć zdecydowanie większą ilość owoców. Robiłem kiedyś miód pitny z dodatkiem tarniny i komponowało się to świetnie.
Pozdrawiam

Autor tematu
Bimberpołudnie
30
Posty: 46
Rejestracja: środa, 9 paź 2013, 19:55
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowanie: 1 raz
Re: Wino z tarniny

Post autor: Bimberpołudnie »

Jesteś w stanie zdradzić przepis na nalewkę z tarniny? Udało mi się pozyskać dużo surowca i nie wiem co z nim zrobić.

konikc
10
Posty: 16
Rejestracja: poniedziałek, 16 gru 2013, 11:18
Otrzymał podziękowanie: 3 razy
Re: Wino z tarniny

Post autor: konikc »

Witam
Ja robię prostą nalewkę. Jestem zwolennikiem minimalizacji dodatków tak aby wyszedł jak najlepszy smak owocu.