Pepolek

Przedstaw się naszej społeczności, napisz kilka słów o sobie, kim jesteś, co robisz i co cię tu sprowadza. Napisz cokolwiek chcesz na swój temat a my Cię radośnie powitamy :)
Regulamin forum
1. Jako temat wpisz tylko swój NICK :)

2. Przedstaw się pozostałym członkom forum, napisz co lubisz robić czym się interesujesz, co Cię tu sprowadza i jaki alkohol najbardziej lubisz produkować:) Tutaj możecie pisać o sobie dosłownie wszystko na co macie ochotę.

3. Jeśli masz zamiar tylko napisać np. "Witam, nazywam się .... " to daruj sobie.

4. Multikonta - kasujemy i banujemy

Autor tematu
pepolek
5
Posty: 7
Rejestracja: sobota, 30 kwie 2016, 14:37
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
Status Alkoholowy: Producent Domowy

Post autor: pepolek »

Witam serdecznie wszystkich, jestem nowym forumowiczem tematem wyrobu win, nalewek i innych alkoholi zajmuję się od 16 lat, ja mam lat kilkadziesiąt i mam nadzieję że uzyskam na forum cenne wskazówki od zawodowców, a być może i sam będę miał okazję podzielić się własnymi. Witajcie kochani!
promocja

golec269
450
Posty: 492
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2014, 08:37
Podziękował: 89 razy
Otrzymał podziękowanie: 56 razy
Re: Pepolek

Post autor: golec269 »

Witaj pepolek. Czekamy na pytania,ale bardziej na doświadczenia z Twojej strony. Miło nam,że dołączyłeś do naszego grona.
Awatar użytkownika

radius
7000
Posty: 7334
Rejestracja: sobota, 23 paź 2010, 16:20
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
Ulubiony Alkohol: Swój własny
Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
Lokalizacja: Polska południowa
Podziękował: 397 razy
Otrzymał podziękowanie: 1695 razy
Re: Pepolek

Post autor: radius »

Witamy na forum i zapraszamy do aktywnego udziału w dyskusjach :krzycze: :)
SPIRITUS FLAT UBI VULT
Awatar użytkownika

kmarian
700
Posty: 744
Rejestracja: środa, 26 lut 2014, 19:16
Ulubiony Alkohol: swój
Lokalizacja: Beskid Niski
Podziękował: 94 razy
Otrzymał podziękowanie: 97 razy
Re: Pepolek

Post autor: kmarian »