NIESPODZIEWANY PREZENT - destylator

Zbiór podstawowych wiadomości dla początkujących destylerów.

Autor tematu
destylacjusz
20
Posty: 20
Rejestracja: czwartek, 24 lis 2016, 19:39
Podziękował: 4 razy

Post autor: destylacjusz »

:D Witam.
Jestem początkujący w temacie wytwarzania alkoholi wysokoprocentowych , dotychczas robiłem wino.
Jakoż że dostałem w prezencie taki oto sprzęt http://allegro.pl/automatyczny-destylator-keg-50-30-l-zimne-palce-i6221164669.html?snapshot=MjAxNi0xMS0yM1QyMjowMjo0NVo7YnV5ZXI7ZTU5MzU5MDA3OTUwNjhkNzcxMzVhZWVhYzY1ZmVjZTY4YTBiYjhiMzJlNjdiZDg4YjkwZDcyNTM5ZTM2ZGZmYQ==
chciałbym skorzystać z waszej wiedzy i doświadczenia w tym temacie więc mam do was pytania:
- czy to dobry sprzęt ?
- jak rodzaj "zacieru" najlepiej pasuje
- jaki alkochol mógłbym sobie zrobić np whisky itp..
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika

kamilpl82
350
Posty: 383
Rejestracja: piątek, 9 paź 2015, 19:28
Ulubiony Alkohol: Przede wszystkim własny
Status Alkoholowy: Drinker
Lokalizacja: Wielkopolska okolice Leszna
Podziękował: 24 razy
Otrzymał podziękowanie: 48 razy
Kontakt:
Re: NIESPODZIEWANY PREZENT

Post autor: kamilpl82 »

Jak już takie ustrojstwo masz to czytaj, http://alkohole-domowe.com/forum/jak-ot ... 10969.html
Ostatnio zmieniony piątek, 25 lis 2016, 06:39 przez kamilpl82, łącznie zmieniany 1 raz.
Po drogach jeździ masa świrów i psychopatów. Pędzą na złamanie karku, nie zważając na nic... Aż czasami trudno mi ich wyprzedzić.
https://www.alkoholeforum.pl

aronia
1450
Posty: 1498
Rejestracja: środa, 7 sie 2013, 09:14
Status Alkoholowy: Producent Wódek
Lokalizacja: Podkarpackie
Podziękował: 87 razy
Otrzymał podziękowanie: 364 razy
Re: NIESPODZIEWANY PREZENT

Post autor: aronia »