Teraz jest czwartek, 24 maja 2012, 23:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1

Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Manifest psotnika a zapłata za pracę
PostPostNapisane: niedziela, 6 lis 2011, 01:33 
Tematy: 2
Witam serdecznie wszystkich psotników.
Przeczytałem dzisiaj uważnie manifest szanownego forum i tu nasuwa mi się pytanie odnośnie pobierania opłaty za nasze wyroby.
Wiem to z własnego doświadczenia bo mam sąsiada psotnika ( ja jestem początkujący)
Może opiszę sytuacje:
Pierwszą butelkę na spróbowanie dostałem gratis ,drugą też – po trzecią przyszedłem sam ( po tych poprzednich smak alkoholi kupnych stał się nie do przyjęcia ) i chciałem zapłacić – śmiech ze strony gospodarza – ale przecież poniósł koszt produkcji i stracił czas więc zapłata się należy – jak to ma się do manifestu???
Wiem że wyjściem jest robić samemu i zacznę dług spłacę ,ale ten przypadek się powtórzy z inną osobą na pewno...
Powiedzcie proszę jak Wy sobie radzicie w takich sytuacjach by być w zgodzie z sumieniem i nie rozdawać swojej pracy za darmo.

Pozdrawiam

Tytuł: Re: Manifest psotnika a zapłata za pracę
PostPostNapisane: niedziela, 6 lis 2011, 10:41 
Tematy: 60
zaloguj się aby zobaczyć avatar
Zwykle wszystko rozdaję, bo przecież to hobby- wędkarzowi za rybki też chcesz płacić?:P Jak ktoś bardzo usilnie chce mi wcisnąć pieniądze mówię "idź i kup mi cukier".

Zwykle jest tak, że im bardziej wóda śmierdzi drożdżami, pogonami i syfem, tym bardziej producent zasłania się "tradycją" albo "dziadkiem bimbrownikiem"...

PostPostNapisane: niedziela, 6 lis 2011, 11:32 
Tematy: 43
Kolego janus76.
Czy za prezenty urodzinowe, czy jakiekolwiek inne też chcesz płacić? A za proszony obiad?
Dopóki nasz "proceder" nie będzie zalegalizowany, dopóty nie możemy nawet śnić o jakiejkolwiek zapłacie za sprezentowaną komuś butelczynę samogonki :!: