Lukeskywalker

Przedstaw się naszej społeczności, napisz kilka słów o sobie, kim jesteś, co robisz i co cię tu sprowadza. Napisz cokolwiek chcesz na swój temat a my Cię radośnie powitamy :)
Regulamin forum
1. Jako temat wpisz tylko swój NICK :)

2. Przedstaw się pozostałym członkom forum, napisz co lubisz robić czym się interesujesz, co Cię tu sprowadza i jaki alkohol najbardziej lubisz produkować:) Tutaj możecie pisać o sobie dosłownie wszystko na co macie ochotę.

3. Jeśli masz zamiar tylko napisać np. "Witam, nazywam się .... " to daruj sobie.

4. Multikonta - kasujemy i banujemy
Awatar użytkownika

Autor tematu
lukeskywalker
2
Posty: 3
Rejestracja: niedziela, 11 paź 2015, 23:39

Post autor: lukeskywalker »

Serwus wszystkim jestem Łukasz, czasem kroczący po nieboskłonie :) i aby ta magia odbywała się w zacnym akompaniamencie, postanowiłem się zarejestrować na tym forum. Ponadto muszę dodać, że jestem wyjątkowo nawet nie zielony w temacie, wręcz dopiera ma wiedza zaczyna kiełkować :) Nie omieszkam również wspomnieć że wyroby księżycowe zawsze epicko wspominam począwszy od "Siwuchy" skończywszy na "Duchu Puszczy". Pozdrawiam :freak:
promocja
Awatar użytkownika

Lootzek
850
Posty: 887
Rejestracja: środa, 19 wrz 2012, 00:23
Krótko o sobie: Psotnik, dłubacz i leń patentowany.
Status Alkoholowy: Destylator
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 97 razy
Otrzymał podziękowanie: 171 razy
Re: Lukeskywalker

Post autor: Lootzek »

Niezależnie czy wybierzesz jasną stronę czystego absolutu, czy zechcesz zgłębiać mroczne tajniki trunków smakowych, w tym najpierwotniejszego z nich: Bimbru, niech Moc będzie z Tobą, młody padawanie! :mrgreen:
Awatar użytkownika

ta_moko
500
Posty: 535
Rejestracja: piątek, 7 gru 2012, 21:23
Lokalizacja: Południe kraju
Podziękował: 45 razy
Otrzymał podziękowanie: 107 razy
Re: Lukeskywalker

Post autor: ta_moko »

Serwus, ucz się pilnie, dużo czytaj. Dobrej zabawy. :piwo: