Teraz jest czwartek, 24 maja 2012, 22:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1

Dział zablokowany Ten temat jest zamknięty. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: kupię kompletną profesjonalną aparaturę
PostPostNapisane: czwartek, 30 cze 2011, 21:49 
Tematy: 3
Poszukuję osoby która podjęła by się budowy sprzętu od podstaw. Jestem początkujący w tym "sporcie" :) także będę wdzięczny za wszystkie porady i sugestie.

Tytuł: Re: kupię kompletną profesjonalną aparaturę
PostPostNapisane: wtorek, 26 lip 2011, 19:52 
Tematy: 31
zaloguj się aby zobaczyć avatar
Większość ludzi na tym forum najpierw sama budowała swoje aparatury i ja też tak zaczynałem więc czytaj, pytaj. Samodzielna budowa sprzętu dużo Cię nauczy i zrozumiesz o co w tym sporcie chodzi. Żeby się nie okazało że kupisz aparacik i Ci się znudzi albo nie spodoba. To tylko moja rada zrobisz jak chcesz ale wydaje mi się że te hobby polega na tym by przejść wszystkie etapy od czajnika przez garnek dodanie odstojników. Później zrozumiesz że fajnie było by mieć reflux. Wydaje mi się że projektowanie, budowa i rozbudowa sprzętu to wielka frajda. Sądzę że wielu innych użytkowników podzieli moje zdanie gdybym Ci jednak nie przekonał zapytaj cezary33 lub firma vsop

PostPostNapisane: wtorek, 26 lip 2011, 20:21 
Tematy: 60
Określ budżet. Gotowe aparatury są drogie, samodzielna budowa jest tańsza, no i dużo uczy.

Zwykle jest tak, że im bardziej wóda śmierdzi drożdżami, pogonami i syfem, tym bardziej producent zasłania się "tradycją" albo "dziadkiem bimbrownikiem"...

PostPostNapisane: wtorek, 26 lip 2011, 20:24 
Tematy: 5
Sam właśnie buduję swoje "organy" i powiem, że nie lada frajda, ale też satysfakcja jak się samemu zrobi. Poza tym gotowy sprzęt dobrej jakości sporo kosztuje. Jak masz znajomego z lepszą spawarką to w ogóle obcina Ci to sporo wydatków.

PostPostNapisane: wtorek, 26 lip 2011, 20:26 
Tematy: 8
Witam jak interesuje się aparatura Pot-Stil to proszę pisać pozdrawiam.