Teraz jest czwartek, 24 maja 2012, 16:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1

Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kolumna Vm/Lm pospawam TIG
PostPostNapisane: sobota, 26 lut 2011, 11:35 
Tematy: 4
Cześć. Jestem tu nowy i mam propozycję. Pospawam kolumnę TIG-iem za projekt, skompletowanie części i przygotowanie do spawania. Oczywiście za części zwracam koszty. Interesuje mnie hybryda systemów Vm/Lm. Umowa nie zawiera wytrawienia spoin. Jestem spawaczem amatorem i uważam że jakość moich spoin jest zadawalająca. Jakość wykonywanych spoin mogę przesłać na e-maila dla zainteresowanych propozycją. Keg 30 l i uszczelki silikonowe mam. Dla zapewnienia jakiegoś bezpieczeństwa umowy możemy ją sfinalizować na allegro chociaż lepiej by było załatwić to w realu. Jestem z okolic Łodzi. Zainteresowanych proszę o kontakt.

Tytuł: Re: Kolumna Vm/Lm pospawam TIG
PostPostNapisane: sobota, 26 lut 2011, 11:48 
Tematy: 9
zaloguj się aby zobaczyć avatar
Nie bardzo rozumiem. Ktoś podrzuca Koledze dwa komplety do pospawania, za jeden Kolega zwraca koszty, a drugi oddaje pospawany?

PostPostNapisane: sobota, 26 lut 2011, 12:26 
Dokładnie tak.

PostPostNapisane: środa, 2 mar 2011, 11:19 
z powodu braku zainteresowania propozycją postanowiłem sam zrobić kolumne. A to kilka zdjęć z produkcji. Co wy na to?

Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Zaloguj się lub Zarejestruj! aby mieć możliwość oglądania załączników.

PostPostNapisane: czwartek, 9 cze 2011, 17:09 
Czy kolumna już skończona?
Jeżeli tak, to jak działa - jakieś bliższe plany konstrukcji itp....

PostPostNapisane: czwartek, 9 cze 2011, 20:25 
Jeżeli mam być szczery, to nie wygląda to nawet jakby koło tiga stało :hmm:
Kiedyś, na sąsiednim forum, oglądałem fotki kolumny spawanej amatorsko transformatorówką elektrodami do nierdzewki - jakość spawów była zbliżona.