Witam, niedawno nastawiłem pierwszą cukrówkę w moim życiu, i teraz mam problem jak to wydestylować. Chciałbym użyć kąpieli wodnej i butelki od wody mineralnej 5l do gotowania zacieru, można tak? Czy może smak się popsuje? A jeśli nie mogę tej butli, to czy mógłbym zastosować 5l szklany galon (http://www.euro-win.pl/sklep/product_in ... ucts_id=34)?
Butla plastikowa odpada, bo nie wytrzyma temperatury i się skurczy, bądź coś innego brzydkiego zrobi. Natomiast gąsior szklany 5L w kąpieli wodnej może i się nada do psocenia, tylko że prościej i bardziej profesjonalnie będzie wykorzystać szybkowar, lub choćby gar z kwasówki. Zerknij do galerii destylatorów. proste-destylatory.html tam przed każdym tytułem jest podane w [] jaki kociołek został zastosowany.
______________________________________________________________________ أسامة بن لادن
Dzięki za odpowiedź. Przymierzam się do zakupu jakiegoś szybkowaru, ale że jestem student niebogaty, to chce najpierw zobaczyc czy mi w ogóle się uda coś napędzic;] Jak mi wyjdzie, to będę myślał o czymś bardziej profesjonalnym. Pozdrawiam.
1) Alkohol + plastik = napój alkoholowy o smaku plastiku, 2) Gąsior szklany w kąpieli wodnej raczej nie da rady, może dojść do gwałtownych zmian temperatury i wtedy pęknie. Wystarczy że wylejesz dunder i będziesz chciał nalać nowego ZIMNEGO zacieru. 3) Na pewno uda ci się wyprodukować sporo bimberku Ze wszystkich moich hobby którymi się zajmowałem produkcja domowej wódki jest najłatwiejsza. Wystarczy postawić aparaturę na kuchence elektrycznej, podłączyć do kranu i właściwie reszta dzieje się sama
______________________________________________________________________ Przecier pomidorowy w cukrówce jest jak turbosprężarka w dieslu
...Przymierzam się do zakupu jakiegoś szybkowaru, ale że jestem student niebogaty...