Tytuł: Jazda "Rolls royce'm" czyli co nieco o kolumnie od Cezarego.
Napisane: wtorek, 7 cze 2011, 17:42
Od pewnego czasu jestem szczęśliwym posiadaczem kolumny. Kolumny nie byle jakiej, tylko takiej z górnej półki. Dobra zabawa zaczęła się zaraz po otrzymaniu paczki Dwa pakunki zabezpieczone rewelacyjnie przed uszkodzeniem, dostarczone przez kuriera prosto na próg. Trzęsącymi się z emocji rękami rozcinałem ostrożnie warstwy folii i tektury aby jak najszybciej zobaczyć to cudo. Wcześniej "Rolls royce'a" widziałem na fotkach i ciekaw byłem konfrontacji z rzeczywistością. Mam przecież świadomość co można zrobić ze zdjęciem, bo jestem grafikiem ale w tym przypadku fotki nie oddają w całości urody instrumentu. Każdy spaw, każdy detal, wszystko co można dotknąć, zobaczyć "świeci" maksymalnym profesjonalizmem. Ten instrument (nie znam wciąż jego możliwości) po prostu cieszy oko każdym detalem. Rozpocząłem więc kolejny etap niosący sporo radochy.
SKŁADANIE
Tu zmieniam porównanie z "Rolls royce'm". Przy montowaniu miałem skojarzenie z innym motoryzacyjnym cacuchem a mianowicie z plażowym Buggy, z tą wersją do samodzielnego montażu Odpaliłem lapciaka z instrukcją składania i... Właściwie do niej nie zajrzałem. Całość składała się intuicyjnie. Elementy pogrupowane w "tematycznych" paczuszkach same w odpowiednim momencie pchały się w ręce i całość zmontowałem w niecałe pół godziny. Uuuuuuhm, opad szczeny, aż zawołałem moją squo i syna żeby podziwiali ze mną. Instrument stoi na środku pokoju a nas troje (nie mylić z pewnym zespołem) chodzi dookoła. Syn skomentował: - ja pierniczę alllle rakieta Squo: - normalnie cudo z masy kakaowej, postawisz to koło łóżka? Nie ma to jak zrozumienie wśród najbliższych.